کد خبر : 1812210 | 04 اسفند 1400 ساعت 18:19 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل صنعت، برزیلی بازی کردیم؛

الهامی: این داور لایق دربی پایتخت بود

برخلاف دو مسابقه قبلی مقابل پرسپولیس و گل‌گهر، سرمربی نساجی مازندران از نمایش شاگردانش مقابل صنعت نفت در آبادان راضی بود.

الهامی: این داور لایق دربی پایتخت بود

به گزارش "ورزش سه" ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس خبری بعد از بازی با صنعت نفت که با تساوی 1-1 خاتمه یافت، حضور پیدا کرد و پاسخگوی اصحاب رسانه بود؛ الهامی صحبت‌هایش را با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در تبریز آغاز کرد و گفت: ابتدا  شهادت دو خلبان در تبریز را تسلیت می‌گویم و خداوند به خانواده آنها صبر عطا کند، واقعا مصیبت بزرگی بود.

وی در ادامه با اشاره به نمایش خوب دو تیم گفت: در مورد بازی هم باید بگویم بازی در برزیل ایران مقابل تیم اصیل و با اصالت نفت کار راحتی نیست.

سرمربی نساجی با اشاره به تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران گفت: من هیچ وقت تیم‌های نفت آبادان، نساجی، تراکتور و ملوان را یک تیم نمی‌دانم؛ این تیم‌ها اصالت و هویت مردم این شهرها و استان‌ها هستند، شاید تیم‌هایی باشند که میلیاردها هزینه کنند ولی نمی‌توانند در خون و ریشه مردم باشند چون این تیم ها در سفره مردم هستند و بازی با آنها لذت دارد.

ساکت الهامی درباره شرایط مسابقه امروز توضیح داد: نیمه اول بازی امروز به خاطر شرایطی که ما داشتیم، برایمان متفاوت بود، ما در هوای سرد تهران تمرین کردیم اما امروز هوا برای دو تیم گرم بود ولی بازی خوب و با کیفیت بود؛ خوشبختانه مردم آبادان فوتبال را به خوبی می‌فهمند.

سرمربی نساجی با رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: تیم ما به اندازه‌ای انرژی گذاشت که بتواند ببرد و موقعیت‌هایی هم داشتیم؛ تیم نفت هم موقعیت داشت. آقای منصوریان تیم خوبی درست کرده است و هم ما و آنها هم موقعیت‌هایی داشتند و فوتبال آنها برزیلی است و ما هم برزیلی‌وار با آنها باز کردیم. خداراشکر بازی بدون تنش و یک فوتبال خوب بود، البته گرمای هوا روی روند بازی تاثیر گذاشت اما فوتبال خوبی بود.

الهامی قدردانی ویژه از عملکرد بیژن حیدری داشت و گفت: بیژن حیدری و کمک‌هایشان خیلی خوب قضاوت کردند و آرزوی همه تیم‌ها داورانی مثل آقای حیدری شده است؛ به نظرم در حق او اجحاف شده و لیاقت قضاوت در دربی برگشت را هم دارد. نوع برخورد و سوت زدن او هیچ تنشی ندارد به نظرم حالا که فغانی رفته است برادران حیدری می‌توانند خوش بدرخشند. حیدری امروز ثابت کرد یک داور بی نقص، بی‌غرض و بدون حاشیه است و به او تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها