کد خبر : 1812194 | 04 اسفند 1400 ساعت 17:23 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

بدون موقعیت گل باختیم

تاجدار: اگر گل هوادار آفساید باشد حق ما ضایع شده

مربی شهر خودرو نسبت به عملکرد کوپال ناظمی داور مسابقه امروز با هوادار به‌شدت گلایه کرد.

تاجدار: اگر گل هوادار آفساید باشد حق ما ضایع شده

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج داوود سیدعباسی سرمربی شهر خودرو در جریان مسابقه با هوادار به دلیل اعتراضات نسبت به عملکرد کوپال ناظمی، سلمان تاجدار دستیار او و مربی شهر خودرو در کنفرانس خبری بعد از حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تاجدار در واکنش به نتیجه به دست آمده در مسابقه امروز گفت: متاسفانه امروز باختیم و دوباره نتایج ما سینوسی شد؛ به ثبات در نتیجه گیری بودیم و باید این اتفاق رخ دهد تا در لیگ بمانیم. ما یک بازی را می‌بریم و چند بازی بعد را می‌بازیم.

وی افزود: ابتدا برای بقا باید این موضوع را حل کنیم؛ بازی را امروز باختیم آن‌ها در شرایطی که حداقل حق کسب یک امتیاز را داشتیم. بازی می‌توانست با نتیجه مساوی تمام شود اما هوادار با توجه به شرایط جدولی با اعتماد به نفس بهتری بازی کرد.

تاجدار در توضیح مشکلات تیمش گفت: ما در پاس‌های نهایی و فرصت‌هایی که داشتیم موفق نبودیم؛ باید این موضوع را درست کنیم که شرایط‌مان بهتر شود چون امروز فرصت‌ها را با بی‌دقتی از دست دادیم.

مربی شهر خودرو با اعتراض شدید نسبت به عملکرد کوپال ناظمی گفت: من از مربیانی نیستم که درمورد داوری حرف بزنم. با تکنولوژی که هست همه می‌توانند ببینند داوری خوب است یا بد؛ همه داوران اشتباه دارند و امروز هم داور مسابقه چند اشتباه داشت.

سلمان تاجدار با اشاره به گل هوادار توضیح داد: ما فکر می‌کنیم گل هوادار در شرایط آفساید به ثمر رسید، امیدوارم اینگونه نباشد وگرنه حقی بزرگی از تیم ما ضایع شده است. داوران به ما به چشم یک تیم افتاده و ته جدولی نگاه نکنند ما نماینده فوتبال خراسان هستیم؛ داور در نیمه اول می‌توانست یکی از بازیکنان حریف را اخراج کند که اینگونه نشد.

تاجدار در پاسخ به سوالی درباره اعتراضات کادرفنی شهر خودرو به عملکرد ناظمی در جریان مسابقه گفت: ما بالاتر از ظرفیت خود تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم؛ امروز با یک شوت بازی را باختیم که اگر آن آفساید هم باشد دیگر مربیان تحت فشار کنترل خود را از دست می‌دهند.

او با پذیرش این‌که اعتراضات بیش از حد خود بوده، پاسخ داد: رفتارها را تایید نمی‌کنم، اما همه از جان مایه می‌گذارند؛ امیدوارم به روند خوب خود بازگردیم. همه بازیکنان تلاش کردند و بدون موقعیت گل بازی را باختیم و شانس تساوی هم داشتیم که این اتفاق هم محقق نشد.

مربی شهر خودرو در واکنش به عملکرد تیمش در لیگ برتر و شانس بقای این تیم گفت: ما با توجه به نفراتی که داریم کار می‌کنیم و باید با واقعیت زندگی کنیم؛ تعداد گل‌های خورده ما زیاد است.

تاجدار با ابراز امیدواری برای بقای شهر خودرو در لیگ گفت: ما فرصت و فضای زیادی به حریف می‌دهیم و باید از فرصت‌های خود استفاده کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم و در پاس‌های نهایی دچار ضعف هستیم و باید آن را برطرف کنیم؛ امیدوارم تیم شهرخودرو در لیگ برتر بماند.

در بخش پایانی کنفرانس خبری امروز، سلمان تاجدار به غیبت دو بازیکن خارجی واکنش نشان داد و گفت: فعلاً که کارشان درست نشده است و منتظر هستیم و ببینیم نتیجه چه می‌شود؛ من در جریان نیستم، هر دو بازیکن خوبی در تمرینات بودند و فکر می‌کنم یکی از آنها مشکلاتی در ایفمارک داشت.

دیدگاه‌ها