کد خبر : 1812201 | 04 اسفند 1400 ساعت 17:49 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

شما در تمرین ما نیستید که وضعیت بازیکنان را بدانید

مربی ذوب آهن: وجود تارتار نصف تیم ماست

حسین پاشایی می‌گوید بازیکنان ذوب آهن برای پیروزی مقابل سپاهان انگیزه زیادی داشتند اما با کم دقتی نتوانستند به نتیجه دلخواه برسند.

مربی ذوب آهن: وجود تارتار نصف تیم ماست

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی مربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پس از تساوی ذوب آهن و سپاهان حاضر شد و در خصوص این بازی گفت: آنطور که پیش بینی می‌کردیم بازی خوب از آن درنیامد و ما در بحث کار دفاعی خیلی خوب انجام وظیفه کردیم اما وظایفی که در حمله داشتیم با بی دقتی بازیکنان به هدر رفت. در ضربات ایستگاهی می‌توانستیم به گل برسیم اما با توجه به اینکه در چند هفته اخیر از لحاظ نتیجه گیری خوب عمل نکردیم فکر می‌کنم تساوی مقابل سپاهان که از تیم های واقعا خوب لیگ امسال است نتیجه بدی نگرفتیم.

او ادامه داد: این را هم باید در نظر گرفت که ما آقای تارتار را کنار زمین نداشتیم و وجود آقای تارتار پنجاه درصد تیم ما است. باز هم خدا را شاکریم و به تمام بازیکنان خدا قوت می‌گوییم که جانانه جنگیدند و یک امتیاز در این بازی کسب کردند.

مربی ذوب آهن در واکنش به اینکه دو تیم محتاطانه بازی کردند، عنوان کرد: ما در تمرینات در طول هفته برای ضد حمله ها کار کرده بودیم چون می‌دانستیم سپاهان می‌خواهد حمله کند. کار‌ کرده بودیم که در ضد حملات به گل برسیم اما متاسفانه شرایط طوری بود که شاید استرس برای عدم نتیجه گیری وجود داشت و توپ ها هدر می‌رفت. ما برای پیروزی در این بازی برنامه ریزی کرده بودیم ولی باز هم نتیجه مساوی برای ما بد نبود. با توجه به نتایج هفته های گذشته و استرس بچه ها کسب یک امتیاز هم خوب بود.

پاشایی در مورد اینکه این تیم در نیمه اول هجومی بازی کرد و در نیمه دوم دفاعی، توضیح داد: ما برای طول ۹۰ دقیقه برنامه ریزی کرده بودیم. طبق صحبت هایی که با بچه ها کرده بودیم مهم این بود تیم ما گل نخورد ولی باز هم اذعان می‌کنم ما برای گلزنی در ضد حمله برنامه ریزی داشتیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم.

او در واکنش به اینکه ذوب آهن در بازی رفت مقابل سپاهان هجومی بود اما امروز در نیمه دوم محتاطانه و بی انگیزه بازی کرد، گفت: اتفاقا انگیزه ما در نیمه دومم برای کسب نتیجه خیلی بالاتر از نیم فصل اول بود. در نیم فصل اول سپاهان در نیمه اول یک پنالتی از دست داد و در نیمه دوم یک بازیکنشان اخراج شد که کار برای ما راحت تر شد اما امروز واقعا به تمام بچه ها از ته دل خسته نباشید می‌گویم. فوق العاده باانگیزه و خوب و منسجم بازی کردند. شاید از بیرون دید اینطور بوده که انگیزه ای برای برد نداشتیم. نظر شما کاملا محترم است ولی انگیزه خیلی زیادی برای برد در این بازی داشتیم.

مربی ذوب آهن در پاسخ به اینکه با توجه به حضور بازیکنان خوب روی نیمکت و دلیل عدم استفاده از آنها گفت: ما بازیکنانی که در نیم فصل گرفتیم نسبت به احتیاجاتی که در نیم فصل اول احساس می‌کردیم جذب شدند. بازیکنان فوق العاده خوبی هم گرفتیم و خیلی هم به آنها امیدواریم و ایمان داریم که در بازی های آینده قطعا خودشان را نشان می‌دهند. شما در‌ تمرین ما نیستید که شرایط تک تک بازیکنان را بدانید. ما بالای سر تیم هستیم ک تمرینات تیم را رصد می‌کنیم. به هواداران ذوب آهن قول می‌دهیم بهترین ارنج و بهتریم سیستم و بهترین نفرات را در هر بازی استفاده می‌کنیم.

پاشایی در پایان گفت: به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و اگر این یک امتیاز باعث خوشحالی هواداران ذوب آهن می‌شود به آنها تبریک می‌گوییم و  به آنها قول می‌دهیم که در بازی های آینده نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

دیدگاه‌ها