کد خبر : 1812211 | 04 اسفند 1400 ساعت 18:27 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

ملاقات با بلندقامت‌ترین بازیکن لیگ

مهاجم محبوب امیر قلعه‌نویی مانع از این شد که گل‌گهری‌ها با شکست در نیمه‌ی اول به رختکن بروند.

ملاقات با بلندقامت‌ترین بازیکن لیگ

به گزارش "ورزش سه"، سال‌های سال است که تیم‌های امیر قلعه‌نویی هیچ‌گاه از بازیکنانی با دو توانایی خاص بی‌بهره نبوده‌اند؛ بازیکنانی با قدرت ارسال سانتر‌های بی‌نقص و مهاجمین بلند‌قامتی که بالاتر از مدافعان حریف در نبردهای هوایی عمل کنند.


در این فصل هم قلعه‌نویی امید زیادی به یونس شاکری داشت تا مسئولیت زدن ضربات سر را به عهده‌ی او بسپارد اما با مصدومیت شدید او، برنامه‌هایش به هم ریخت.


اما امیر بیکار ننشست و با جذب کیروش استنلی، مهاجمی که در ذوب‌آهن و سپاهان برای او بازی کرده بود، نقیصه‌ تیمش را برطرف کرد. خریدی که در بهترین زمان ممکن جواب داد.


سرمه‌ای‌پوشان سیرجان که با یک گل از پرسپولیس عقب بودند، با ورود زکی‌پور و قاسمی‌نژاد سعی کردند به ارسال و حرکات فردی رو بیاورند که نتیجه هم گرفتند. خطای کامیابی‌نیا بر روی میلاد زکی‌پور فرصت مناسبی را برای سعید صادقی ایجاد کرد تا با سانترهای ویرانگرش دروازه حریف را تهدید کند. فرصتی که گل‌گهر بهترین استفاده را از آن برد و پرنده‌ی آسمانی‌اش، کیروش استنلی با پروازی بالاتر از دستان حامد لک، گل تساوی‌بخش را به ثمر رساند.


اتفاقی که خوشحالی بی حد و حصر گل‌گهری‌ها را به‌همراه داشت و فریم‌های تماشایی‌ای را به دنبال داشت. تفاوت قد کیروش با سایر هم‌تیمی‌هایش به وضوح قابل مشاهده است. ستاره‌ای که امروز برای سومین بار  گلزنی به پرسپولیس را تجربه کرد.

1693916

کی روش استنلی اینطور با پس سر دروازه لک را گشود

دیدگاه‌ها