کد خبر : 1812212 | 04 اسفند 1400 ساعت 18:27 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

می خواهم تیمی برنده بسازم

آرتتا: در آرسنال خوشحالم، دلتنگ لیگ قهرمانانیم

میکل آرتتا از کار در آرسنال ابراز خوشحالی کرد و عنوان کرد که هدف کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل جاری است.

آرتتا: در آرسنال خوشحالم، دلتنگ لیگ قهرمانانیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با 23 بازی و کسب 42 امتیاز در رده ششم لیگ برتر قرار دارد و این شانس را خواهد داشت تا در صورت پیروزی در بازی های عقب افتاده، تا رده چهارم جدول صعود کند. یکی از این بازی ها قرار است فردا برابر ولورهمپتون به انجام برسد. توپچی ها در صورت کسب سه امتیاز، به رده پنجم و بالاتر از وستهام خواهند رفت. این در حالی است که منچستریونایتد تیم چهارم فعلی لیگ برتر سه بازی بیشتر از آرسنال برگزار کرده است.

 

1684692

 

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در نشست خبری این بازی گفت:« در آرسنال واقعاً خوشحالم. هدفم فقط این است که همراه باشگاه تیمی برنده بسازم. 
تیمی که مردم بتوانند از تماشای بازی های آن لذت ببرند. همه چیز به صورت طبیعی اتفاق خواهد افتاد. تمرکز ما باید روی این باشد که آن چه را که می خواهیم، ارائه دهیم. تا پایان فصل شرایط همین خواهد بود. تمرکز ما باید روی زمان حال و امروزمان باشد. امروز عالی تمرین کنیم، فردا برای دیداری سخت آماده باشیم و آمادگی مان را در زمین بازی نشان دهیم.»

 

1685137

 

آرتتا ادامه داد:« خیلی زیاد دلتنگ لیگ قهرمانان هستم، چون به عنوان بازیکن فوتبال آن را تجربه کرده ام و این یکی از بهترین تجربه هایی است که می توانید داشته باشید. به عنوان یک باشگاه شما در رقابتی بازی می کنید که شما را به سطحی دیگر وارد می کند.»

دیدگاه‌ها