کد خبر : 1812217 | 04 اسفند 1400 ساعت 18:53 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

یک شلیک والی به سمت ناکامی‌ها

آرش رضاوند خیلی زود به گل رسید

آرش رضاوند هافبک مغضوب آبی‌ها اولین گلش برای تیم جدید را به ثمر رساند.

آرش رضاوند خیلی زود به گل رسید

به گزارش ورزش سه، هافبک خوش‌استیل استقلالی‌ها در نیم‌فصل اول لیگ، با وجود جلب رضایت کادر فنی، نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند تا جایی که خودش شخصا از سرمربی درخواست کرد نیم‌فصل دوم را در تیمی جدید بازی کند. موضوعی که با موافقت مجیدی همراه شد و رضاوند در انتقالی قرضی به فولاد خوزستان پیوست.


هافبک ۲۸ ساله‌ی فولاد، پاقدم خوبی هم داشت و توانست با اولین بازی‌اش برای نماینده‌ی خوزستان  به قهرمانی سوپرجام ایران هم دست پیدا کند. هرچند آرش در این بازی حضور کوتاهی داشت.

1693905


حضور رضاوند در بازی برابر مس رفسنجان نشان داد نکونام هافبک مورد علاقه‌اش را پیدا کرده است و قرار نیست اوضاع در اهواز هم مشابه تهران برای او پیش برود.


رضاوند در بازی امروز فولاد برابر نفت مسجد سلیمان هم به صورت فیکس به میدان رفت اما با این تفاوت که شعاع حرکتی او نسبت به بازی قبلی بیشتر شده بود و بارها با حضور در پشت محوطه‌ی نفت، میل زیادش به گلزنی یا ثبت پاس گل را نشان داد. 

1693906


اتفاقی که درنهایت برای او رخ داد و روی یک رفت و برگشت توپ، با ضربه‌ای والی تور دروازه‌ی نفت را به لرزه درآورد. شوتی که پایانی بود بر ناکامی‌های رضاوند در لیگ بیست و یکم. 


خوشحالی رضاوند بعد از گل کاملا نشان می‌داد که او چقدر منتظر چنین لحظه‌ای بوده است. جایی که بلافاصله بعد از بوسه زدن توپ به تور، به سمت نیمکت تیمش دوید و با در آغوش گرفتن جواد نکونام، از او بابت اعتمادش قدردانی کرد.

عکس‌ها:محمد حریصی

دیدگاه‌ها