کد خبر : 1812223 | 04 اسفند 1400 ساعت 19:08 | 4.5K بازدید | 2 دیدگاه

روند درخشان نارنجی‌پوشان مس؛

سیر فوق‌العاده تیم ربیعی؛ آسیایی می‌شوند؟

تیم فوتبال مس رفسنجان با پیروزی در اراک توانست روند صعودی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر را حفظ کند.

سیر فوق‌العاده تیم ربیعی؛ آسیایی می‌شوند؟

به گزارش "ورزش سه" بعد از گذراندن اولین فصل حضور در لیگ برتر با کسب جایگاه هشتم جدول و رسیدن به 39 امتیاز، حالا مس رفسنجان رویاهای بزرگ‌تری را در دومین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران دنبال می‌کند و نتایج فوق‌العاده‎ای را کسب کرده است.

مسی‌ها که فصل گذشته میانگین 1.3 امتیاز را داشته‌اند، امروز با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک توانستند در جدول رده‌بندی 33 امتیازی شوند و میانگین امتیازی خود در لیگ بیست و یکم را به عدد 1.7 برسانند تا در فاصله یک قدمی رتبه سوم جدول جای گیرند!

شاگردان محمد ربیعی با 33 امتیاز حالا در فاصله یک قدمی با سپاهان 34 امتیازی در رتبه سوم هستند و این مسئله نشان می‌دهد که نارنجی‌پوشان در رویای کسب سهمیه آسیایی بوده، هر چند که معاون فنی باشگاه مس این مسئله را رد کرده و گفته نمی‌خواهد توقعات از مسی‌ها بالا برود اما سیر نتیجه‌گیری شاگردان ربیعی این مسئله را به خوبی نشان می‌دهد.

مس رفسنجان هفته آینده در ورزشگاه آزادی باید به مصاف پرسپولیس برود و شاگردان ربیعی که در بازی رفت توانستند مدافع عنوان قهرمانی را در سرچشمه زمین‌گیر کنند، با رویای کسب امتیاز به تهران سفر خواهند کرد.

نکته جالب‌توجه فاصله 4 امتیازی مس رفسنجان تا رتبه پنجم جدول که پیکان در آن قرار دارد، است که باعث شده تا مس رفسنجان با حاشیه امنیت حضورش را در رتبه چهارم جدول-حتی در صورت عدم کسب نتیجه لازم مقابل پرسپولیس- تثبیت شده بداند و با رویای کسب رتبه سوم جدول به مصاف سرخ‌پوشان پایتخت برود.

دیدگاه‌ها