کد خبر : 1812225 | 04 اسفند 1400 ساعت 19:17 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونسیسائو: در نیمه‌راه هستیم و هنوز چیزی تمام نشده

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو‌ می‌گوید نگرش تیمش در بازی فردا برابر لاتزیو نباید نسبت به دیدار رفت فرقی داشته باشد.

کونسیسائو: در نیمه‌راه هستیم و هنوز چیزی تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، پورتو در حالی فردا شب بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل لاتزیو را برگزار خواهد کرد که آنها در مسابقه رفت با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست دادند و از موقعیت خوبی برای صعود به مرحله بعدی برخوردار هستند. با این حال سرجیو کونسیسائو می‌داند که تیمش کار آسانی مقابل تیم ایتالیایی پیش رو نخواهد داشت.

سرجیو کونسیسائو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل لاتزیو گفت: "ما هنوز در نیمه راه هستیم و باید به دنبال نتیجه خوب باشیم. ما باید با شخصیت و هویت خود پا به این بازی بگذاریم و در آن به پیروزی برسیم. ما از قدرت خود آگاه هستیم و آماده تقابل با هر چیزی در این بازی هستیم. برای تیم‌هایی که هویت مشخصی دارند بازی در خانه یا خارج از خانه تفاوت چندانی نمی‌کند."

 

1693912

 

سرجیو کونسیسائو در ادامه گفت: "ما به دقیقه بازی نگاه نمی‌کنیم. هنوز در نیمه راه هستیم. ما در نیمه 180 دقیقه بازی حضور داریم. نگرش ما نباید تغییر کند. ما باید به دنبال گلزنی باشیم و نهایتاً به پیروزی برسیم. لازم نیست آماده شدن برای این بازی نسبت به سایر مسابقات متفاوت باشد. از نظر استراتژیک ممکن است برخی تفاوت‌های جزئی وجود داشته باشد اما در کل بخشی از برنامه رقابت‌های ماست."
 

دیدگاه‌ها