کد خبر : 1812228 | 04 اسفند 1400 ساعت 19:19 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری یکی از دروازه‌بان‌های خوب ایران است

سولدو: از اول مطمئن بودم فصل سختی خواهیم داشت

سولدو در نشست خبری پس از بازی با پیکان از عملکرد دروازه‌بان‌ تیمش تمجید کرد.

سولدو: از اول مطمئن بودم فصل سختی خواهیم داشت

به گزارش ورزش سه، دیدار پیکان و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید و زوونیمیر سولدو سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از این بازی بیان کرد: باید بگویم که اثرات دو باختی که در هفته های گذشته داشتیم روی بچه های ما مانده بودیم؛ با وجود اینکه تلاش کرده بودیم با تمرینات خوبی که داشتیم از این وضعیت بیرون بیاییم ولی اینطور نشد.

او در خصوص بازی توضیح داد: تیم پیکان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و موقعیت های خوبی روی دروازه ما ایجاد کرد اما دروازه‌بان ما توانست به خوبی حملات و موقعیت های آنها را خنثی کند. در نیمه دوم با تعویض هایی که داشتیم مقداری بهتر شدیم و تقریبا بازی پایاپای شد و موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

سولدو در واکنش به کسب نتایج ضعیف از سوی تراکتور در زمان حضور او گفت: از روز اولی که آمدم می‌دانستم که تراکتور تماشاگران زیادی دارد و انتظارات زیادی از این تیم هست. با وضعیتی که در همان روزهای اول در تراکتور دیدم، به باشگاه گفتم که تراکتور یک فصل خیلی سخت خواهد داشت و روی این حرف هایم هم تاکید کردم. تمام تلاشم را کردم که تیم بهتر و بهتر شود. در چند بازی واقعا خوب کار کردیم اما متاسفانه شانس یار ما نبود که به نتیجه برسیم. تلاش می‌کنیم که تیم را بهتر کنیم و امیدوارم که روزهای بهتری داشته باشیم و بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تراکتور درباره درخشش اخباری در بازی امروز مقابل پیکان اظهار داشت: امروز اخباری بهترین بازیکن تیم ما بود و از او هم انتظار دارم همیشه در این حد دروازه‌بانی کند. اخباری یکی از دروازه‌بان های خوب ایران است.

او در واکنش به اینکه آیا از عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات نیم فصل راضی بوده و اینکه توانسته در تعطیلات بازیکنان را به وضعیت بدنی بهتری برساند عنوان کرد: من تمام تلاشم را کردم که در نیم فصل بازیکنانی به تیم ما اضافه شوند و تیم را هم در زمان کمی که در نیم فصل داشتیم کمی از لحاظ بدنی بالا بیاوریم ولی باید بگویم در نیم فصل گرفتن بازیکن چه از خارج و چه از خود ایران خیلی سخت است چون تیم های دیگر به هیچ وجه بازیکن های خوبشان را نمی‌دهند. یکی از مشکلاتی هم که وجود داشت پنجره بسته تراکتور بود که زمانی که ما یکی دو بازیکن خوب پیدا کردیم نتوانستیم آنها را به خدمت بگیریم و تیم های دیگر آن بازیکنان را جذب کردند.

سولدو در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات گفت: از کاری که در نیم فصل انجام دادیم راضی هستم و با بچه ها خوب کار کردیم اما متاسفانه قبل از بازی با صنعت نفت 6 بازیکن خوب ما و همچنین خود من دو نفر از اعضای کادرفنی دچار کرونا شدند و این یک ضربه بزرگ به تیم ما زد که در بازی دوم هم تاثیر گذاشت. امیدوارم که بتوانیم روند بهتری داشته باشیم. من و همکارانم و مدیران باشگاه تلاش کردیم که چند بازیکن در حد همین بازیکنان پیدا کنیم که از کار آنها راضی هستم و می‌توانند رقابت خوبی در بعضی پست های که بازیکن نداشتیم به وجود بیاورند.

او در پایان درباره شرایط سعید واسعی گفت: امروز تصمیم داشتم که او در لیست ۲۰ نفره نباشد و ممکن است که بازی بعد حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها