کد خبر : 1812242 | 04 اسفند 1400 ساعت 19:53 | 66.6K بازدید | 25 دیدگاه

شلوغ کاری کردند و جو دادند؛

گل محمدی: گل ما سالم بود مطالعه کنید!

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که از حامد لک انتظار این خروج اشتباه را نداشته است.

گل محمدی: گل ما سالم بود مطالعه کنید!

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی ۱-۱ مقابل گل گهر در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی صحبت کرد.

سرمربی پرسپولیس عملکرد هر دو تیم را در بازی خوب توصیف کرد و گفت تساوی نتیجه عادلانه ای بوده است. او همچنین گل حامد پاکدل را سالم دانست و درباره عملکرد حامد لک نیز صحبت کرد.

* انتظار این نوع گل خوردن را نداشتیم
بازی در مجموع جاندار و خوب بود؛ یکی از بازی های خوب لیگ بود. شروع خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم؛ موقعیت های خوبی هم داشتیم که زودتر هم به گل برسیم اما در ادامه تیم حریف با بازی بلند و مستقیم توانست بازی را به زمین ما بیاورد و آنجا به دنبال گرفتن خطا و موقعیت های گل بود که روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم که واقعا انتظار خوردن این نوع گل را نداشتیم. این گل بازی را به تساوی کشاند.

* تساوی عادلانه بود 
در نیمه دوم بازی متعادل بود و موقعیت های زیادی روی دروازه ها نبود ولی در مجموع هم سرعت بازی خوب و هم از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی بازی خوب بود. در هر صورت تیم گل گهر هم یکی از تیم های واقعا خوب لیگ است و اگر آن اتفاق برایشان نمی‌افتاد که هفت امتیاز از آنها کسر شود، می‌توانست یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. به هر دو تیم به‌خاطر بازی شجاعانه و خوبی که انجام دادند تبریک می‌گویم. نتیجه مساوی هم نتیجه عادلانه ای بود. در مجموع فوتبال خوبی را از طرف دو تیم شاهد بود.

* با تعویض ها قدرت سرزنی تیم را بالا بردیم
نیمه اول و کلا در طول مسابقه تیم حریف با بازی بلند خیلی سریع تر می‌خواست به دروازه ما برسد. قد تیم را بلند کردیم و با دو تعویضی که انجام شد از نظر قدرت سرزنی تیم ما بهتر شد.

* گل ما سالم بود ولی شلوغ کاری کردند
در نیمه دوم هم در ضد حمله موقعیت های خوبی داشتیم ولی بازی کلا تحت تاثیر صحنه گل ما بود. روی این صحنه خیلی شلوغ کاری کردند و خیلی روی گل سالم ما بحث کردند. داور به نظرم تحت تاثیر شلوغ کاری و جو زیادی ‌که ‌علیه بازی ایجاد شد قرار گرفت و در خیلی از صحنه مثل صحنه ای که مهدی ترابی را پشت هجده زدند خیلی راحت گذشت. موقعیت های خوبی در حمله داشتیم. تیم حریف خطاهای زیادی کرد که داور نمی‌گرفت و تا آخر بازی تحت تاثیر آن صحنه قرار گرقته بود. باز هم باید صحنه ها را دقیق تر ببینیم اما شلوغ کاری حریف بیش از اندازه شده بود و بازی را داور از دست داد.

* از حامد لک این انتظار را نداشتیم
انتظار از حامد لک به‌خاطر عملکرد خوبی که از دو سال گذشته داشت زیاد است و خودمان هم انتظار چنین گلی را نداشتیم. می‌توانست زودتر توپ را جمع کند اما در هر صورت ما بازی های خوبی از حامد دیدیم و گل خوردن فقط مختص دروازه‌بان ما نبوده و نیست.

* درحال بررسی گزینه های خارجی هستیم
در جذب بازیکن خارجی هنوز به جایی نرسیده‌ایم و هنوز گزینه ها و فیلم هایی که می‌فرستند را بررسی می‌کنیم و وقت خیلی زیادی هم از ما گرفته شده و می‌گیرد اما گرفتن بازیکن در این مقطع از فصل خیلی سخت است.

* مشکل ما پول است نه قوانین سازمان لیگ
قوانین سازمان لیگ مشکلی ندارد و مشکل وضعیت مالی باشگاه است. نمی‌خواهم درباره مشکلات مالی صحبت کنیم اما الان درصد دریافتی برای تیمی که پنج سال قهرمان شده و الان هم دوم جدول است ۳۵ درصد است. تیم ما کمترین میزان دریافتی را داشته است. امروز هم قرار بود پرداختی داشته باشند ولی آنقدر رقم پرداختی کم بود که اصلا هیچ‌کدام از بچه ها راضی نشدند که این مبلغ را دریافت کنند. این مشکلات مالی واقعا ضربات جبران ناپذیری به این تیم زده و متاسفانه هنوز هم حل نشده است. علی‌رغم اینهمه فشاری که خود من با استعفایم آوردم هنوز این مشکلات حل نشده است. روزهای طلایی را در نقل و انتقالات از دست دادیم، پنجره ها بسته بود و همه به‌خاطر مشکلات مالی بود هنوز هم بازیکنان درگیر این مسائل هستند. اصلا به فکر این نیستند که از طریق پاداش انگیزه ای به وجود بیاورند. این مشکلات انقدر زیاد است که دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. این حرف ها را می‌زنم که انتقال بدهم تا شاید مشکلات بچه ها زودتر حل شود و شاید کسی تکانی به خودش بدهد و حرکتی کند تا این مشکلات برطرف شود اما کو گوش شنوا.

* درویش زحمت می‌کشد اما کافی نیست
آقا درویش هم از زمانی که آمدند با انبوهی از مشکلات مواجه شدند و در اوج بحران پرسپولیس آمدند. ایشان هم زحمت می‌کشد ولی واقعا برای تیم کافی نیست. اطلاع دارم که از صبح زود تا آخر شب در باشگاه است و کارها را انجام می‌دهد ولی متاسفانه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

* گل ما سالم بود؛ قوانین را مطالعه کنید
گل ما اصلا به هیچ عنوان هند نبود. صحنه را خود من و بچه های آنالیز دیدیم. طبق قانون حتی اگر به دستش هم خورده باشد به قسمت بالا خورده و اگر به بالای کتف اصابت هم کرده باشد، هند نیست. حتما دوستان قانون را مطالعه کنند. امروز به قدری جو داوری را خراب کردند که بازی از دست داور خارج شد. به هیچ عنوان هند نبود. گل سالم زدیم اما تا آخر بازی به داور فشار آوردند و گفتند که هند است. حتی اواخر بازی هم این صحبت ها را می‌کردند و این جو را علیه داور سنگین کرده بود و داور هم خیلی تحت تاثیر آن صحنه قرار گرفته بود.

دیدگاه‌ها