کد خبر : 1812246 | 04 اسفند 1400 ساعت 20:03 | 6.2K بازدید | 3 دیدگاه

اسپالتی: مارادونا فردا در کنار ما خواهد بود

لوسیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، معتقد است که تیمش در دیدار برابر بارسا باید از فضاها استفاده کند.

اسپالتی: مارادونا فردا در کنار ما خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا فرداشب ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا میزبان بارسلونا خواهد بود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید و تیم ایتالیایی می تواند با یک پیروزی خفیف نیز راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

لوسیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پیش از این بازی گفت: "کسانی که می جنگند می‌توانند شکست بخورند اما آنهایی که نمی جنگند از قبل شکست خورده‌اند. ما باید ریسک کنیم و نشان دهیم که چه کاری می خواهیم انجام دهیم، در غیر این صورت بارسلونا ما را مجبور به دفاع عمیق خواهد کرد. این یک بازی سخت خواهد بود، ما باید مانند سربازان در یک بازی ویدیویی باشیم.  ما باید به دنبال فضاها باشیم وگرنه مورد اصابت گلوله قرار خواهیم گرفت و خواهیم مرد."

 

1693950

 

اسپالتی در ادامه گفت: "بارسلونا واقعا قوی است.  آنها لئو مسی را داشتند، اما اکنون همان کیفیت را دارند و بازیکنان بزرگی در همه جای زمین حضور دارند.  هدف ما داشتن تیمی است که در ذهن هواداران باقی بماند. به نظر من هیچ کدام از دو تیم از شانس بیشتری برخوردار نیستند. در واقع هر دو تیم تلاش می کنند که کار به وقت اضافه کشیده نشود."

اسپالتی در پاسخ به این سوال که اگر مارادونا زنده بود از کدام تیم حمایت می کرد گفت: "من چیزهای زیادی در مورد او خواندم و مطمئنم که فردا در کنار ما خواهد بود. او فوتبال تماشایی و جذاب را دوست داشت و من مطمئنم که دوست دارد فردا هم آن را ببیند."

دیدگاه‌ها