کد خبر : 1812248 | 04 اسفند 1400 ساعت 20:08 | 44.4K بازدید | 8 دیدگاه

گل گهر یا پرسپولیس مهم نیست، عدالت مهم است

قلعه‌نویی: حق ما را بخورند کسی صدایش در نمی‌آید

قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر می‌گوید خطای هند پاکدل در صحنه گل بسیار واضح بوده ولی چون گل‌گهر تیم شهرستانی است عدالت در موردشان به‌درستی رعایت نمی‌شود.

قلعه‌نویی: حق ما را بخورند کسی صدایش در نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی در کنفرانس پس از بازی مقابل پرسپولیس در ابتدا گفت: به بازیکنانم خدا قوت می‌گویم که بازی مردانه انجام دادند و تمام نکات تاکتیکی که ما می‌خواستیم را در زمین پیاده کردند. ما با تیمی بازی کردیم که جزو تیم‌های قدرتمند آسیا است ولی به غیر از صحنه اول بازی و صحنه‌ای که با دست توپ گل شد، روی دروازه ما هیچ موقعیتی نداشتند. این چندمین بازی است که ما مقابل پرسپولیس از داوری لطمه می‌خوریم و نمی‌دانم دلیلش چیست. داور می‌توانست کمال کامیابی‌نیا را در نیمه‌ اول اخراج کند ولی انقدر با او مدارا کرد که مربی تعویضش کرد. زمانی که حرف از عدالت می‌زنیم تفاوتی ندارد که تیم گل گهر و یا پرسپولیس باشد و داور باید عدالت را رعایت کند. با تمام احترامی که برای تیم داوری قائل هستم قضاوت را به عهده کارشناسان می‌گذاریم. به داوران خسته نباشید می‌گویم به هر حال آن‌ها قشر زحمت‌کش جامعه فوتبال هستند و برای ما قابل احترام‌اند. بازی قبل دو یا سه پنالتی ما را نگرفتند و این بازی خطا روی برزای را می‌شد پنالتی بگیری چون شارژ کرد و گل هم که اظهر من الشمس بود! همه‌ ایران دیدند و اکثر کارشناسان گفتند توپ را با دست زده است ولی چطور کمک دو و داور ندیدند.

قلعه نویی اضافه کرد: همین که بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم در آن شرایطی که تیم از نظر روحی روانی به هم ریخته بود به بازی برگردیم خوب بود. حتی می‌توانستیم گل برتری را نیز بزنیم؛ چندجا بدشانسی آوردیم و یکی، دو جا هم لایه دفاعی‌شان مانع رفتن شوت‌های ما به چارچوب شد. در مجموع فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده باشیم. چون آنها فقط دو موقعیت داشتند، یکی در اول بازی و دیگری هم که با دست زدند و موقعیت دیگری نداشتند. این هم جزئی از فوتبال است و به داوری و پرسپولیس هم خسته نباشید می‌گویم و باید به بازی بعدی فکر کنیم.

او در مورد دو تعویض زودهنگامش در نیمه نخست گفت: شما وقتی می‌بینید تیمت خوب بازی نمی‌کند، فرقی نمی‌کند دقیقه یک باشد یا نود و باید سریع تعویض کنید. تعویض‌های ماهم تاکتیکی بود نه اینکه آن دو بازیکن بد بودند. تعویض کردیم که به دستورات تاکتیکی برگردیم.

او در مورد صحبت‌های گل‌محمدی که گل تیمش را سالم می‌دانست و معتقد بود اعتراضات نیمکت گل‌گهر روند داوری را عوض کرده گفت: نظرش است دیگر ولی همه کارشناس‌ها گفتند هند بوده است. کدام روند تغییر کرد؟ باید کمال اخراج می‌شد و اخراجش نکرد؛ پنالتی ما را نگرفتند. شاید جدیدا اینطوری شده و روند تغییر کرده ولی این همه کارشناس‌ها نظرشان را گفتند. اشکالی ندارد به هرحال اینجا یک تیم شهرستانی است و اگر یک جاهایی هم حقش خورده شود به چشم نمی‌آید ولی اگر از تیم‌های بزرگ باشد در فصای مجازی خیلی سر و صدا می‌شود. وقتی حرف از عدالت است می‌گویند چون شهرستانی است اشکالی ندارد!

او در مورد مصدومان تیمش و همچنین بحث جذب بازیکن خارجی گفت: تیکدری مراحل درمانش را انجام می‌دهد و همچنین احمد موسوی که در این بازی نبودند و می‌توانستند به ما کمک کنند. انقدر دست دست شد و ما سه، چهار بازیکن را مدنظر داشتیم که همه قرارداد بستند ولی باشگاه همه تلاشش را کرد. رقم‌های بالایی می‌خواستند و ما مثل بعضی تیم‌ها نداریم. من بازهم می‌گویم هر باشگاهی ادعا دارد قراردادهایش را رو کند و ما هم رو می‌کنیم. آن بازیکنان 500، 600 هزار یورو برای یک سال و نیم می‌خواستند و ما نداشتیم و فعلا با این شرایط جلو می‌رویم.

دیدگاه‌ها