کد خبر : 1812249 | 04 اسفند 1400 ساعت 20:10 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

ضربه فنی کعبی؛ گلی با ارزش بیش از 3 امتیاز

مصاف آلومینیوم اراک – مس رفسنجان می رفت با نتیجه مساوی صفر – صفر به پایان برسد اما ضربه غیر قابل مهار عقیل کعبی درست در دقیقه 90 و سر بزنگاه شادی را به اردوی مسی‌ها به ارمغان آورد.

ضربه فنی کعبی؛ گلی با ارزش بیش از 3 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، کات بک محسن آذرباد با ضربه عقیل کعبی توام شد و ضربه این بازیکن جایی رفت که از دست پورحمیدی کاری ساخته نبود. این گل و سه امتیاز برای مسی ها بسیار ارزشمند بود. در هفته ای که سپاهان در خانه از پس ذوب آهن بر نیامد و پیکان هم نتوانست مصاف با تراکتور را به سود خود به پایان ببرد. مس با این پیروزی حیاتی جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کرد و در ادامه مسیر با یک لغزش اصفهانی‌ها، می تواند جای سپاهان را در رده سوم جدول بگیرد.

ضربه عقیل کعبی به سمت دروازه آلومینیوم اراک آنهم در دقیقه 90 بازی بیانگر این موضوع است که در زمره بازیکنان حرفه‌ای به‌شمار می‌رود. در چنین صحنه هایی بیشتر بازیکنان سعی می کنند با شوت دروازه حریف را نشانه بگیرند اما عقیل کعبی در یک زوایه مناسب صاحب توپ شد و به جای شوت با یک ضربه محکم فنی دروازه تیم آلومینیوم اراک را نشانه گرفت و از آنجایی که زاویه بدنش هم درست بود توپ به شدت هر چه تمامتر به تور دروازه بوسه زد.

بدون شک این برد و این گل به یکی از بردها و گل های ماندگار مس در فصل جاری لیگ برتر تبدیل خواهد شد. چون پلی است برای صعود به رتبه سوم جدول.

1693953

دیدگاه‌ها