کد خبر : 1812272 | 04 اسفند 1400 ساعت 21:49 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج‌مان نسبت به بودجه پیکان عالی است

صالحی: این ورزشگاه برای‌مان قفل شده است!

کاپیتان پیکان تهران ابراز امیدواری کرد بدشانسی تیمش در ورزشگاه پاس قوامین تمام شود.

صالحی: این ورزشگاه برای‌مان قفل شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صالحی بعد از تساوی بدون گل پیکان مقابل تراکتور گفت: بازی خوب، جاندار و تماشاگرپسندی بود و موقعیت‌های زیادی در آن وجود داشت، ولی شانس با ما یار نبود. باید بیشتر دقت می‌کردیم. پنالتی را که از دست دادیم، تمرکز تیم به‌هم ریخت. ضمن اینکه دروازه‌بان حریف یک توپ خوب هم مهار کرد.
او درباره موقعیت سوزی پیکانی‌ها در این مسابقه تاکید کرد: ما باید در موقعیتهای تک به تک بیشتر دقت می‌کردیم. متأسفانه این زمین برای ما قفل شده است! نمی‌دانم داستان چیست. ما حتی جلو هم بیفتیم، گل می‌خوریم. ان‌شاالله که این بدشانسی از بین برود.
مهاجم پیکان در واکنش به اینکه با گفتن این جمله‌ها، ذهن‌ها به سمت جادوگری می‌رود، گفت: نه، بحث جادوگری نیست. به هر حال فوتبال است و شانس هم دخیل است. انشاالله که بدشانسی‌ها تیم ما را رها کند.
صالحی با اشاره به تغییرات تیمش در نیم فصل گفت: چند نفر از تیم ما جدا شدند. البته دو سه بازیکن خوب هم اضافه شدند. روند تیم خوب است و نتایج‌مان نسبت به بودجه عالی بوده است. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم بهتر از این بازی کرده و نتیجه بگیریم.
او درباره رویارویی با نادر محمدی بازیکن سابق پیکان افزود: او بازیکن خوب و باکیفیتی است که دو سال در پیکان حضور داشت. در مورد تراکتور نیز باید بگویم که جایگاهش را در جدول نبینید. باید بگویم که این تیم بدشانسی آورده است.

دیدگاه‌ها