کد خبر : 1812298 | 05 اسفند 1400 ساعت 00:34 | 43K بازدید | 2 دیدگاه

آمار حیرت‌انگیز آلر در لیگ قهرمانان؛

مهاجمی که به همه دروازه‌ها گل می زند

مهاجم اهل ساحل‌عاج آژاکس با گلزنی در عرض یک نیمه هم به تیم خودی گل زد و هم دروازه حریف را باز کرد.

مهاجمی که به همه دروازه‌ها گل می زند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از شگفتی های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 یک گلزن ناشناس در صدر جدول گلزنان بود؛ مهاجمی 27 ساله که طی انتقالی از وستهم به آژاکس، فرصت بازی در UCL را پیدا کرده بود.

او در شش بازی دور گروهی 10 گل به ثمر رساند تا بالاتر از فوق ستاره هایی چون روبرت لواندوفسکی (9 گل)، محمد صلاح و کریستیانو رونالدو (7 گل) در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

آلر در شروع مرحله حذفی هم خیلی زود پایش به گلزنی باز شد. او در نیمه اول بازی امشب مقابل بنفیکا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی، دو بار گل زد؛ یکی به تیم خودی و یکی به تیم حریف! آلر در دقیقه 26 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تنها سه دقیقه بعد توانست اشتباه خود را جبران کرده و این بار دروازه بنفیکا را باز کند. این گل باعث شد تا میزبان با برتری دو بر یک راهی رختکن شود.

مهاجم اهل ساحل عاج آژاکس به صورت سریالی، رکوردهای گلزنی را به نام خود ثبت کرده که او را به چهره ای ویژه در لیگ قهرمانان تبدیل می کند. او با 5 گل در دو بازی نخست، بیشترین گل زده در دو بازی نخست را میان همه بازیکنان تاریخ UCL به نام خود ثبت کرد. این رکورد در پنج بازی نخست (9 گل)، شش بازی نخست (10 گل) هم به نام آلر ثبت شد؛ رکوردی که با گلزنی در بازی امشب یک بازی دیگر تمدید شد تا مهاجم آژاکس زننده بیشترین گل در هفت بازی نخست لیگ قهرمانان هم باشد.

1694035

 

1694036

 

1694037

دیدگاه‌ها