کد خبر : 1812307 | 05 اسفند 1400 ساعت 02:09 | 32.7K بازدید | 14 دیدگاه

کاش همه مثل الانگا باشند؛

رانگنیک: نمایش نیمه اول یونایتد را باور نمی‌کنم!

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد از عملکرد تیمش در نیمه اول دیدار با اتلتیکومادرید راضی نیست.

رانگنیک: نمایش نیمه اول یونایتد را باور نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در شرایطی که شاید در طول 90 دقیقه دیدار مقابل اتلتیکومادرید فقط یک موقعیت گلزنی ایجاد کرد، در نهایت با گل دقیقه 80 الانگا توانست در خانه حریف به تساوی 1-1 دست یابد. رالف رانگنیک، سرمربی باتجربه یونایتد به شدت از عملکرد تیمش به خصوص در نیمه اول انتقاد کرده و مدعی شد ای کاش همه الانگا را الگوی خود قرار دهند.
رالف رانگنیک گفت: "بعد از عملکرد نیمه اول، باید در نیمه دوم بهتر عمل می کردیم. هنوز نمی‌توانم نمایشی که در نیمه اول ارائه دادیم را باور کنم و قدرت تهاجمی لازم از سوی بازیکنان یونایتد مقابل توپ وجود نداشت. 

1694069

 

ما هنگام مالکیت توپ خیلی با استرس عمل کرده و هیچ ریسکی در بازی یونایتد دیده نمی شد. به اندازه کافی قادر به ارسال پاس های مستقیم نبوده و فقط توپ را از نیمه خود عبور می دادیم. اما نیمه دوم، ما بهتر از حریف عمل کرده و نمایش خوبی از خود ارائه دادیم. 
در مناطق مهم توپ و میدان بیشتری در اختیار داشتیم و فکر می کنم در 10 دقیقه مانده به پایان بازی، ممکن بود حتی به برتری نیز دست یابیم. ما باید تهاجمی تر بوده و وقتی توپ را در اختیار داریم با ایمان بیشتری به خودمان بازی کنیم. ما باید نمایشی را که در چند هفته گذشته ارائه دادیم برابر تیمی مانند اتلتیکو پیاده می کردیم.
گلزنی الانگا؟ امیدوارم چند بازیکن دیگر الانگا را به عنوان الگوی خود انتخاب کنند؛ نه به این دلیل که او همه وظایف خود را درست انجام می‌دهد، بلکه به این دلیل که الانگا از بازی خودش در زمین لذت می‌برد و ای کاش این اتفاق برای همه ما رخ دهد. الانگا طوری بازی می‌کند که انگار رویای او به حقیقت پیوسته است. تماشای بازی الانگا  برای هر کسی بسیار خوب و سرگرم کننده خواهد بود."

دیدگاه‌ها