کد خبر : 1812309 | 05 اسفند 1400 ساعت 08:31 | 8.8K بازدید | 3 دیدگاه

لیگ برتر نه؛ می خواهیم تیم خوبی باشیم

حسینی نسب: انتخاب استیلی بجا و شایسته بود

سید مهدی حسینی نسب که در چند تیم باشگاهی از جمله راه آهن دستیار حمید استیلی بوده انتخاب این مربی به عنوان مدیر تیم ملی را یکی از اقدامات خوب فدراسیون فوتبال می داند.

حسینی نسب: انتخاب استیلی بجا و شایسته بود

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره به خبرنگار ما می گوید: انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب بجا و شایسته ای بود. حمید استیلی هم بازیکن بزرگی بوده و همین اینکه در مربیگری تجربیات بسیار گرانبهایی به دست آورده و می تواند کمک حال کادر فنی تیم ملی و هم چنین بازیکنان باشد. به نظر من فدراسیون فوتبال دست به انتخاب بسیار خوبی زد و با توجه به شناختی که از حمید استیلی دارم به طور حتم کمک حال تیم ملی خواهد بود.

مربی تیم شهرداری آستارا هم چنین در خصوص پیروزی این تیم در شروع دور برگشت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در برابر خیبر خرم آباد اینطور توضیح داد: ما در نیم فصل فرصت داشتیم با انجام تمرینات بدنسازی تیم را به شرایط ایده آل نزدیک کنیم و فرصت پیدا کردیم ایده های تاکتیکی را بهتر تمرین کنیم. هم چنین 5-6 بازیکن جدید را به تیم اضافه کردیم تا شرایط تیم از نظر فنی بهتر و به ایده های تاکتیکی ما نزدیک شود. خوشبختانه این اتفاق صورت گرفت و در بازی با خیبر با دوندگی بی امان به خوبی نقاط قوت حریف را از کار انداختیم و به موقع به تیم حریف ضربه زدیم. به نظر من خیبر تیم بسیار خوبی است و کیفیت بازی این تیم نشان داد عبدالله ویسی زحمات زیادی برای این تیم کشیده است و به نظر من در ادامه مسیر یک چالش اصلی برای تیم های ملوان و مس کرمان در مسیر صعود به لیگ برتر خواهد بود.

سید مهدی حسینی نسب در خصوص استراتژی تیم در ادامه مسیر گفت: ما همان طور که وعده داده بودیم تلاش خواهیم کرد با ارایه بازی های خوب و هم چنین نتایج خوب در دور برگشت تیم را احیاء و به شرایط خوب گذشته برگردانیم. پیش از ورود ما به شهرداری آستارا، تیم امتیازات زیادی را از دست داد و اکنون تنها 12 امتیاز از تیم دوم عقب است و خیلی سخت است حرف از صعود به لیگ برتر بزنیم و باید واقع گرا باشیم. اما تلاش خواهیم کرد در دور برگشت تیمی باشیم که مردم شهر آستارا به وجودش افتخار کنند.

دیدگاه‌ها