کد خبر : 1812317 | 05 اسفند 1400 ساعت 09:30 | 15.7K بازدید | 4 دیدگاه

کونته: آنقدر خوب نیستم که به تاتنهام کمک کنم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، قصد دارد شرایط را برای جدایی از این تیم بررسی کند.

کونته: آنقدر خوب نیستم که به تاتنهام کمک کنم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته دیدار عقب افتاده خود برابر برنلی از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس را برگزار کرد و با یک گل در این بازی شکست خورد. 
پس از پیروزی دراماتیک تاتنهام برابر منچسترسیتی در ابتدای هفته جاری، بسیاری انتظار داشتند که این تیم بار دیگر روند رو به رشدش را از سر گرفته و به عنوان مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان وارد عمل شود اما این اتفاق رخ نداد تا عصبانیت شدید سرمربی این تیم را به همراه داشته باشد. 
کونته پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من باید با این باشگاه صحبت کنم. صادق‌تر از این هستم که چشمانم را ببندم و به این شیوه ادامه دهم و دستمزدم را هم بگیرم. می‌خواهم تمام مسئولیتی که در این باشگاه دارم را بپذیرم. از هر تصمیم استقبال می‌کنم چون می‌خواهم به تاتنهام کمک کنم.»

 

1677974


این مربی ایتالیایی با ابراز ناراحتی از نتایج ضعیف تیمش در هفته‌های اخیر اظهار داشت:« چهار شکست در پنج بازی اخیر، این اولین بار در زندگی من است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. این غیرقابل قبول است. من آمدم تا برای بهبود شرایط به این تیم کمک کنم اما شاید در این لحظه به اندازه کافی خوب نیستم که بخواهم پیشرفتی ایجاد کنم.»
سرمربی تاتنهام با کنایه به عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:« کسی باید درباره کورس قرار گرفتن در چهار رده اول جدول صحبت کند و واقعیت این است که پنج بازی اخیر نشان داده ما باید تلاشمان روی این باشد که برای فرار از منطقه سقوط نجنگیم. واقعیت این است و وقتی چنین چیزی رخ می‌دهد یعنی یک جای کار اشتباه بوده است.»
او که از شرایط موجود بسیار ناراحت به نظر می‌رسید ادامه داد:« من صادق‌تر از این هستم که چشمانم را ببندم و بگویم این فصل را به همین شکل تمام می‌کنم و دستمزدم هم که خوب است. من می‌خواهم ارزیابی‌ای از این شرایط با باشگاه داشته باشم.»

دیدگاه‌ها