کد خبر : 1812340 | 05 اسفند 1400 ساعت 11:36 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

هیجان لیورپولی‌ها از گل غیرمنتظره ماتیپ (عکس)

گل درخشان جوئل ماتیپ، مدافع لیورپول، در دیدار برابر لیدز، هواداران این تیم را به وجد آورد.

هیجان لیورپولی‌ها از گل غیرمنتظره ماتیپ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته دیدارعقب مانده‌اش از هفته نوزدهم لیگ برتر برابر لیدز یونایتد را برگزار کرد و موفق شد با شش گل این تیم را در هم بکوبد. 
گل اول این بازی را محمد صلاح از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند  و پس از آن، ماتیپ موفق شد نامش را در بین گلزنان این بازی به ثبت رسانده و گل دوم تیمش را روی پاس گل محمد صلاح وارد دروازه حریف کند. 
هواداران لیورپول از گل زیبایی که این بازیکن به ثمر رساند به وجد آمدند و این خوشحالی را در شبکه‌های اجتماعی ابراز کردند. 
لوییس دیاز روی این گل با ماتیپ همکاری کرده و توپ را در دایره میانی زمینه در نیمه زمین خودی به او رساند، این بازیکن نیز آن را برای صلاح ارسال کرد و خودش نیز به سمت جلو نفوذ کرد و توانست پاسی که چند ثانیه بعد صلاح برایش ارسال کرد را وارد دروازه حریف کند. 

 

1694111


یکی از هواداران لیورپول با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش نوشت:« باید تایید کنم که گل جوئل ماتیپ بهترین اتفاقی است که پس از مدت‌ها رخ داده است. بیشتر از همه از گل او لذت بردم!»
یکی دیگر از هواداران این تیم اظهار داشت:« بدون شک این بار زمانی بود که ماتیپ باید پاداش نفوذ خوبش را دریافت می‌کرد. ضربه پایانی او بهتر از یک مهاجم بود.»
کاربر دیگری با استفاده از شکلک خنده نوشت:« ماتیپ حق نداشت چنین گل زیبایی به ثمر برساند.»
تیم یورگن کلوپ با کسب این پیروزی حالا در فاصله سه امتیازی منچسترسیتی صدرنشین قرار دارد و تهدیدی جدی برای مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها