کد خبر : 1812350 | 05 اسفند 1400 ساعت 20:50 | 21.7K بازدید | 4 دیدگاه

شقیری:

افتخار‌ می‌کنم که با کلوپ و گواردیولا کار کردم

ژردان شقیری، ستاره سابق لیورپول‌ می‌گوید کار کردن با مربیانی نظیر یورگن کلوپ و پپ گواردیولا برای او باعث افتخار بوده است.

افتخار‌ می‌کنم که با کلوپ و گواردیولا کار کردم

به گزارش "ورزش سه"، ژردان شقیری که اخیراً در MLS با شیکاگو فایر قرارداد امضا کرده است، دوران خود را با قرمزها زیبا توصیف کرد زیرا بخشی از تیم‌های قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر بود. او همچنین از مربیانی که با آنها کار کرده است، از جمله یورگن کلوپ و پپ گواردیولا، تمجید کرد.

شقیری به خبرنگاران گفت: "یورگن را مدت‌هاست که می‌شناسم.  زمانی که در بایرن حضور داشتم، مقابل او بازی کردم. او مربی دورتموند بود، بنابراین رقابت بزرگی در آنجا وجود داشت. من سه سال فوق‌العاده را در لیورپول سپری کردم، عناوین زیادی کسب کردیم، دوران بسیار زیبایی را در این تیم پشت سر گذاشتم."

 

1694127

 

شقیری در ادامه گفت: "همیشه می توانید از این مربیان بزرگ یاد بگیرید. من افتخار می‌کنم که با یورگن کلوپ، پپ گواردیولا، یوپ هاینکس و اوتمار هیتسفلد کار کردم. مربیان بزرگی که عناوین زیادی کسب کردند و تجربه زیادی داشتند. بنابراین شما می‌توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید و من افتخار می‌کنم که چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم، زیرا هر مربی کمی متفاوت است.‌ این فقط برای حرفه شما مثبت است. 

در مورد یورگن، من رابطه بسیار خوبی با او داشتم.  او به من پیام داد و بابت این انتقال (به شیکاگو) به من تبریک گفت.  ما همچنان در تماس هستیم."
 

دیدگاه‌ها