کد خبر : 1812367 | 05 اسفند 1400 ساعت 13:01 | 21.3K بازدید | 4 دیدگاه

مصاحبه تهدید آمیز کونته و خشم هواداران تاتنهام

مصاحبه آنتونیو کونته بعد از شکست تاتنهام در بازی دیشب برابر برنلی باعث عصبانیت هواداران این تیم از رئیس این باشگاه شده است.

مصاحبه تهدید آمیز کونته و خشم هواداران تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همین چند روز پیش شاگردان آنتونیو کونته منچسترسیتی آماده و صدرنشین نشین را در خانه شکست داده بودند، شب گذشته در برابر برنلی قعر جدولی کار را واگذار کردند تا روند پرنوسان تیم لندنی با سرمربی ایتالیایی نیز همچنان ادامه داشته باشد‌. 

آنتونیو کونته بعد از پایان بازی دیشب صحبت های تهدید آمیزی را مطرح کرد که نشان می داد ممکن است این سرمربی تنها چند ماه بعد از حضور در تاتنهام این تیم را ترک کند. او گفت: " من باید با این باشگاه صحبت کنم. صادق‌تر از این هستم که چشمانم را ببندم و به این شیوه ادامه دهم و دستمزدم را هم بگیرم. می‌خواهم تمام مسئولیتم در این باشگاه  را بپذیرم. از هر تصمیم استقبال می‌کنم چون می‌خواهم به تاتنهام کمک کنم.

 

1694142

 

من آمدم تا برای بهبود شرایط به این تیم کمک کنم اما شاید در این لحظه به اندازه کافی خوب نیستم که بخواهم پیشرفتی ایجاد کنم. من صادق‌تر از این هستم که چشمانم را ببندم و بگویم این فصل را به همین شکل تمام می‌کنم و دستمزدم هم که خوب است. من می‌خواهم ارزیابی‌ای از این شرایط با باشگاه داشته باشم."

این مصاحبه تهدید آمیز آنتونیو کونته باعث عصبانیت هواداران تاتنهام در رسانه های اجتماعی شده اما نکته مهم این است که رئیس این باشگاه سوژه خشم آنها بوده نه سرمربی ایتالیایی. در 21 سالی که دنیل لوی در راس باشگاه تاتنهام قرار داشته این تیم تنها به یک جام دست یافته و حالا بعد از صحبت‌های دیشب کونته هواداران این تیم در رسانه‌های اجتماعی معتقد هستند که رئیس تاتنهام بودجه لازم را برای موفقیت یک مربی سطح بالا فراهم نکرده است.

 

1694143

 

یکی از هواداران در توییتی نوشت: تاتنهام پوچتینو، مورینیو و کونته را نابود کرد. اعضای هیئت مدیره این باشگاه بهشت ​​را نخواهند دید."

دیگری نوشت: "تعداد زیادی از بازیکنان ناکارآمد برای مدتی طولانی توانسته‌اند در اینجا بمانند. و ما با بازیکنان کلاس جهانی، با کیفیت عالی یا آماده قرارداد امضا نمی‌کنیم و طرفداران هم کمکی نمی کنند، آنها فقط آن را می پذیرند!  زمان یک تغییر فرا رسیده است."

یک کاربر دیگر نوشت: "صرف نظر از اینکه مربی کیست و بازیکنان ما چه کسانی هستند باید بدانیم که مشکل بزرگ و اصلی باشگاه دنیل لوی و هیئت مدیره هستند."

دیگری نوشت: "کونته فشار را بر مالکان باشگاه افزایش می‌دهد و این وضعیت افتضاح است."

یکی از هواداران نوشت: "بازیکنان یکسان، مربی متفاوت!  تأسف‌بار - رقت انگیز!' 

دیدگاه‌ها