کد خبر : 1812400 | 05 اسفند 1400 ساعت 16:52 | 48.2K بازدید | 10 دیدگاه

شهاب زاهدی می‌تواند به دلیل جنگ فسخ کند؟

در صورت ادامه جنگ روسیه - اوکراین، شهاب زاهدی می‌تواند برای فسخ قرارداد خود اقدام کند.

شهاب زاهدی می‌تواند به دلیل جنگ فسخ کند؟

به گزارش "ورزش سه"، حمله نظامی روسیه به خاک اوکراین در حالی انجام شده که باتوجه به حضور شهاب زاهدی در تیم زوریا لوهانسک، نگرانی زیادی درباره وضعیت این بازیکن وجود داشت و همچنین در مورد شرایط او در موقعیت جنگی سوالاتی مطرح شده بود.

بسیاری از هواداران پرسپولیس امیدوار هستند که او باتوجه به شرایط اضطراری و جنگی در کشور اوکراین بتواند قراردادش را فسخ کند و به پرسپولیس ملحق شود اما نکته مهم این است که چون او تا ۲۳ بهمن (پایان پنجره زمستانی ایران) قراردادش را فسخ نکرده، نمی‌تواند برای نیم فصل دوم در تیمی از ایران به میدان برود چرا که بازیکن آزاد محسوب نمی‌شود.

 

1694180


شهاب زاهدی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: برای اوکراین دعا کنید.

 

 

رسول باختر کارشناس حقوق ورزشی در پاسخ به این سوال که آیا زاهدی می‌تواند قراردادش را فسخ کند؟ گفت: به این سادگی و با جنگ یک‌روزه نمی‌تواند درخواست فسخ بدهد اما اگر جنگ ادامه پیدا کند و شرایط جنگی باشد، امکان جدایی بدون رضایت باشگاه وجود خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی شرایط فورس‌ماژور محسوب می‌شود، اظهار کرد: شدت و ادامه دار بودن جنگ مهم‌ترین مسئله است. اگر این اتفاق افتاد بازیکن می‌تواند به باشگاه نامه بزند و بگوید که امنیت ندارد و ممکن است جانش به خطر بیفتد. بعد از باشگاه درخواست کند که امنیت او را تامین کند که این اتفاق (تامین امنیت) در شرایط جنگ یک کشور معمولا رخ نمی‌دهد.

 

1694179

 

شهاب زاهدی در منطقه غربی اوکراین در زاپاروژیا زندگی می‌کند و جنگ فعلا در مناطق شرقی اوکراین با شدت دنبال می‌شود.

 

 

با این حساب باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. شهاب زاهدی دو سال و نیم دیگر با زوریا لوهانسک قرارداد دارد و حتی قرار بود که فردا در ترکیب تیمش به میدان برود.

دیدگاه‌ها