کد خبر : 1812416 | 05 اسفند 1400 ساعت 20:36 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

تقابل طارمی با لاتزیو در المپیکو

ملی‌پوش ایرانی پورتو یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل لاتزیو است.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا، تیم فوتبال پورتو با بهره‌مندی از مهدی طارمی در لیست بازیکنان خود، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه المپیکو رُم به مصاف تیم لاتزیو ایتالیا خواهد رفت.

مهدی طارمی که در مسابقه هفته قبل و تقابل رفت با لاتزیو ایتالیا به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود، در دیدار امشب برابر حریف اروپایی پورتو به ترکیب تیمش بازگشته و در خط حمله به همراه تونی مارتینز بازی می‌کنند.

1694199

ستاره ایرانی پورتو که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال عملکرد درخشانی داشته و توانسته ۱۲ گل به ثمر رساند و هشت پاس گل بدهد، در مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا یک گل زد و یک پاس گل داد که امیدوار است در لیگ اروپا هم این آمارش را در بازی امشب برابر لاتزیو تکرار کند.

طارمی پس از نیمکت‌نشین در مسابقه رفت لیگ اروپا مقابل لاتزیو، چهار شب قبل در لیگ برتر پرتغال حضور ۸۵ دقیقه‌ای مقابل موریرنسی داشت که توانست یک پاس گل تماشایی بدهد و حالا دوباره در ترکیب تیمش قرار گرفته است.

تیم فوتبال پورتو در دیدار رفت مقابل لاتزیو توانست به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کند و امشب در ورزشگاه المپیکو و در حضور طارمی امیدوار است صعودش قطعی شود.

دیدگاه‌ها