کد خبر : 1812434 | 06 اسفند 1400 ساعت 01:22 | 62.7K بازدید | 12 دیدگاه

هرکول بارسا؛ ظریف نه، ولی دقیق مثل ژاوی (عکس)

وینگر تنومند بارسا با دو پاس گلی که در بازی امشب داشت، آمار خوب خود در بازگشت دوباره به جمع آبی اناری‌ها را بهتر از قبل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برخلاف بازی رفت مقابل ناپولی، کوبنده ظاهر شد و در عرض یک نیمه سه بار دروازه این تیم را در ایتالیا باز کرد. در حالی‌که تصور می‌شد نیمه دوم با حملات ناپولی برای جبران شروع شود، این شاگردان ژاوی بودند که با از سر گیری حملات خود، گل چهارم را هم به ثمر رساندند.

گل چهارم بارسا روی پاس دیدنی آدام ترائوره به ثمر رسید. او در دقیقه 59 با یک پاس در عرض توپ را به داخل محوطه جریمه رساند، دی یانگ با هوشیاری از روی توپ پرید و اوبامیانگ با یک شوت سر ضرب و کات دار گل چهارم را وارد دروازه حریف کرد.

1694240

با گل شدن ضربه اوبامیانگ، تعداد پاس گل‌های ترائوره در این دیدار به عدد دو افزایش یافت تا بازگشت باشکوه او به جمع آبی‌اناری‌ها، باشکوه‌تر شود. وینگر تنومد بارسا که تا دقیقه 75 مسابقه امشب برای تیمش بازی کرد، طی 5 بازی 4 پاس گل داده و یک پنالتی گرفته است.

گل اول بارسا در بازی امشب هم با پاس ترائوره به ثمر رسیده بود؛ او در صحنه گل اول، با تلفیق سرعت بالا و قدرت بدنی فوق العاده‌اش، مسیری چند 10 متری را طی کرده و توپ را به آلبا رساند.

1694241

با آمار فعلی، وینگر 26 ساله بارسا که پیش از مقطع فعلی هم سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های اول و دوم بارسا را داشت به چهره اول پاس گل در تیمی تبدیل شده که هدایتش را ژاوی، سلطان پاس گل‌های به یادماندنی در بازی‌های بزرگ به عهده دارد؛ اتفاقی که او را با وجود فیزیک کاملا متفاوت، شبیه دوران بازی آقای سرمربی کرده که هر لحظه بوی پاس گل می‌داد.

دیدگاه‌ها