کد خبر : 1812435 | 06 اسفند 1400 ساعت 01:15 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

آرسنال 2-1 وولوز؛ پیش به سوی تاپ فور

آرسنال در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 2-1 وولوز را شکست بدهد و به یک امتیازی منچستریونایتد برسد.

آرسنال 2-1 وولوز؛ پیش به سوی تاپ فور

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این تیم میهمان بود که با گل دقیقه 10 هوانگ هی چان پیش افتاد اما توپچی‌ها در دقایق پایانی دو بار به گل رسیدند و توانستند سه امتیاز حساس ‌را از آن خود کنند.

وولوز بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6 بود که روی ‌ارسال روبن نوس از سمت راست، رومن سائیس دروازه آرسنال را باز کرد اما داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.
اما چهار دقیقه بعد تیم میزبان پیش افتاد. روی اشتباه گابریل بود که هوانگ هی چان، ستاره کره‌ای وولوز، صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن آرون رمزدیل، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

1694249

چیزی نمانده که وولوز در دقیقه 13 به گل دوم برسد اما رائول خیمنز که با پاس پودنس صاحب موقعیت شده بود، در موقعیت تک به تک با رمزدیل توپ را به بیرون زد.
در دقیقه 15 بود که اولین موقعیت جدی آرسنالی‌ها ایجاد شد اما الکساندر لاکازت که با پاس ساکا صاحب فرصت شده بود، توپ را از کنار دروازه به بیرون زد. 
دو دقیقه بعد ساکا این بار برای اودگارد موقعیت ایجاد کرد اما رومن سائیس با حضور به موقع، دروازه وولوز را نجات داد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 29، روی ارسال سدریک سواره، کیه‌ران تی‌یرنی ضربه اول را زد که توسط بازیکنان وولوز برگشت داده و لاکازت هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.
در دقایق پایانی نیمه اول دو تیم به حملات‌شان ادامه دادند و هر یک موقعیت‌های خوبی روی دروازه هم ایجاد کردند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به سود وولوز به پایان رسید. 

نیمه دوم را هم وولوز بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47 بود که هوانگ می‌توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما این بار رمزدیل مقابل او مقاومت کرد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نشد. اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات آرسنالی ها بیشتر می شد و سرانجام در دقیقه 82 بود که نیکلاس ‌په‌په کار را به تساوی کشید. 

1694250

روی حرکت خوب ادی انکتیا از سمت راست و پاس او بود که په‌په صاحب موقعیت شد و از زاویه‌ای نه چندان مساعد دروازه را باز کرد.
پس ازآن نوبت تیم میهمان بود که پیش بکشد و در دقیقه 86، نتو می توانست بار دیگر وولوز را پیش بیندازد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت.
اما آرسنالی ها در دقایق اضافی هم به حملات شان ادامه دادند و سرانجام در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسیدند. این بار لاکازت بود که از سمت راست حرکت کرد و ضربه او که به نظر می رسید درون چهارچوب نیست بعد از برخورد به دست ژوزه سا، دروازه بان وولوز، وارد دروازه شد تا آرسنال به گل پیروزی برسد.

1694251

با این پیروزی آرسنال 45 امتیازی شد و اکنون با یک امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به منچستریونایتد، در رتبه پنجم جدول جای دارد.
 

دیدگاه‌ها