کد خبر : 1812446 | 06 اسفند 1400 ساعت 09:09 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

گاف عجیب سرمربی سابر نوجوانان

ادعای کسب مدال سابر انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان پس از 21 سال، رد شد.

گاف عجیب سرمربی سابر نوجوانان

به گزارش ورزش سه به نقل از تسنیم، مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان آسیا از روز گذشته (پنجشنبه) در ازبکستان آغاز شد و نیما آقایی مدال برنز این مسابقات را در اسلحه سابر به دست آورد.

پس از کسب این مدال مجتبی عابدینی سرمربی تیم سابر نوجوانان کشورمان مدعی شد که این مدال پس از 21 سال به دست آمده است و آخرین مدال ایران در این رده سنی به مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ در سال 79 باز می‌گردد، جایی که مجتبی عابدینی صاحب مدال طلای سابر انفرادی شده بود.

مجتبی عابدینی پس از کسب این مدال در جایگاه سرمربی تیم شمشیربازی سابر نوجوانان کشورمان گفت: خدا را شکر می‌کنم اولین مدال را در رده نوجوانان بعد از 21 سال کسب کردیم. در سال 79 من در رده نوجوانان مدال طلا گرفتم و الان به‌عنوان مربی، شاگردم به مدال برنز رسید که با جستجو در آرشیوی رسانه‌ها می‌توان به راحتی به این خبر دسترسی پیدا کرد. 

سرمربی تیم نوجوانان در اسلحه سابر و فدراسیون شمشیربازی در حالی روی تکرار مدال‌آوری در آسیا در رده سنی نوجوانان بعد از 21 سال مانور تبلیغاتی انجام دادند که در سال 88 یعنی 12 سال پیش فرزاد باهر ارسباران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در فیلیپین عنوان سومی پیکار‌های اسلحه سابر را از آن خود کرده و مدال برنز گرفته بود.

حال این سؤال وجود دارد که آیا این ادعا یک اشتباه از سوی مطرح‌کنندگان آن است یا اینکه قرار است با طرح چنین موضوعی عملکرد کادر فنی تیم سابر نوجوانان کشورمان بزرگنمایی شود.

 

 

دیدگاه‌ها