کد خبر : 1812448 | 06 اسفند 1400 ساعت 09:19 | 35K بازدید | 21 دیدگاه

ژاوی: گفته بودم بارسلونا بار دیگر برمی‌گردد

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از عملکرد بازیکنانش در جریان پیروزی برابر ناپولی راضی است.

ژاوی: گفته بودم بارسلونا بار دیگر برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله پلی آف لیگ اروپا در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف ناپولی رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 به پیروزی برسد. 
دیدار رفت دو تیم پنجشنبه هفته گذشته در ورزشگاه نوکمپ برگزار شده بود که با تساوی 1-1 به پایان رسید اما بارسا با ارائه عملکردی قابل تحسین در این بازی موفق شد حریفش را قاطعانه پشت سر بگذارد. 
ژاوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما در مسیر درستی قرار داریم. در پرس کردن حریف، بازگرداندن مالکیت توپ و شناخت و استفاده از فضاهای هجومی بسیار خوب شدیم. کار تیمی این بازیکنان فوق العاده است اما ما هنوز هیچ دستاورد خاصی نداشته‌ایم و فقط در یک بازی خیلی خوب پیروز شدیم. باید فروتن باشیم و به دیدارهای آینده فکر کنیم.»

 

1693119


او با اشاره به تاثیر این پیروزی بر شرایط بارسا در اروپا اظهار داشت:« این پیروزی اعتماد به نفس بیشتری به ما می‌دهد اما باید با تواضع به کار ادامه دهیم. من از این پیروزی راضی هستم چون کل بازی در کنترل ما بود. این چیزی بود که نتوانسته بودیم به آن برسیم. ما برابر یکی از رقبا در رسیدن به قهرمانی پیروز شدیم که در حال حاضر برای فتح اسکودتو می‌جنگد، این پیروزی مهمی است.»
این مربی کاتالان در پاسخ به این سوال که آیا بارسا مدعی اصلی قهرمانی لیگ اروپاست گفت:« اغراق است اگر بگوییم هیچکس در لیگ اروپا در سطح ما نیست. ما باید با فروتنی، فداکاری و انسجام کار کنیم اما مشخصا می‌خواهیم برای کسب عنوان قهرمانی پیش برویم.»
سرمربی بارسا درباره تغییر نگاه تیم‌ها به بارسا و کسب احترام دوباره اضافه کرد:« من پیش از این گفته بودم که بارسلونا بار دیگر برمی‌گردد. ما نمی‌توانستیم اعتبارمان را در زمین نشان دهیم و امروز این کار را کردیم. رقبا از این به بعد بیشتر به ما توجه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها