کد خبر : 1812449 | 06 اسفند 1400 ساعت 09:36 | 11.9K بازدید | 11 دیدگاه

پیکه: این پیروزی پیامی برای همه تیم‌هاست

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، از شرایط این تیم در هفته‌های اخیر رضایت کامل دارد.

پیکه: این پیروزی پیامی برای همه تیم‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد در دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا با نتیجه 2-4 برابر ناپولی به پیروزی برسد. 
یکی از گل‌های این بازی از سوی پیکه به ثمر رسید تا او هم سهمی در پیروزی تیمش در این بازی مهم و حساس ایفا کرده باشد. 
او پس از بازی با اشاره به گلی که به ثمر رسانده بود به خبرنگاران گفت:« من همیشه این را می‌گویم که اگر در پست مهاجم بازی می‌کردم می‌توانستم 15 گل به ثمر برسانم اما آنها من را در دفاع قرار می‌دهند و من باز هم عملکرد خوبی دارم.»
پیکه با ابراز رضایت از شرایط بارسا اظهار داشت:« کسب پیروزی خارج از خانه در اروپا دشوار است و این تیم مدتی بود در سطح باشگاهی مانند بارسا بازی نمی‌کرد. ما بار دیگر به اصالت‌مان برگشتیم، کنترل بازی را در دست داریم و کاری که باید انجام دهیم را پیش می‌بریم.»

 

1694266


این مدافع تیم ملی اسپانیا معتقد است که این پیروزی نقش مهمی در دیدارهای پیش‌روی بارسا دارد:« ما باید به همین روند ادامه دهیم. این پیروزی پیامی برای همه تیم‌ها، برای ما و برای مردمی است که از بیرون ما را می‌بینند. کم کم در حال رسیدن به نقطه بازگشت به مسیر درست هستیم.»
او در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر ناکامی‌های اخیر در اروپا بوده گفت:« این اشتباه همه بود. من فکر نمی‌کنم منصفانه باشد که نام کسی را بیاوریم یا کسی را هدف قرار دهیم. تصمیماتی در باشگاه گرفته شد که درست نبود اما حالا باید آن روزها را پشت سر بگذاریم و از شرایط خوبی که در آن قرار داریم لذت ببریم. هرچند هنوز هیچ موفقیت خاصی به دست نیاورده‌ایم.»

دیدگاه‌ها