کد خبر : 1812451 | 06 اسفند 1400 ساعت 09:48 | 10.3K بازدید | 8 دیدگاه

آداما ترائوره: نشان دادیم در مسیر درستی قرار داریم

آداما ترائوره، وینگر بارسلونا، می‌گوید این تیم برابر ناپولی نشان داد که در مسیر درستی قرار گرفته است.

آداما ترائوره: نشان دادیم در مسیر درستی قرار داریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله پلی آف لیگ اروپا در زمین ناپولی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 به پیروزی برسد.
با توجه به این که دو تیم در بازی در نوکمپ به تساوی 1-1 رسیده بودند، پیروزی در این بازی به معنای حضور بارسا در ادامه این رقابت‌ها بود. 
آداما ترائوره با درخششی که در این چند بازی با پیراهن بارسا داشته نشان داده که یکی از خریدهای موفقیت‌آمیز این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بوده است. 
او بار دیگر در دیدار برگشت برابر ناپولی در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و موفق شد یک پاس گل ارسال کند تا سهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. 

 

1694269


ترائوره پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« بازی در دیدارهای حذفی دشوار است. شما همیشه می‌توانید عملکرد بهتری داشته باشید. ما خیلی خوب کار کردیم، تیم با جدیت پیش رفت. آنها ما را تحت فشار قرار دادند اما ما در زمین موثر ظاهر شدیم. من بسیار خوشحالم چون نشان دادیم در مسیر درستی قرار داریم.»
این بازیکن در پاسخ به این سوال که خواسته ژاوی از آنها چه بود اظهار داشت:« او درخواست مشابهی از همه وینگرها دارد که بازیکنان را به سمت خودشان جلب کنند، به خوبی تصمیم بگیرند و در ضدحملات موثر ظاهر شوند. من فکر می‌کنم می‌توانم تا حد زیادی پیشرفت کنم تا با کیفیت بازی‌ام به تیم کمک کنم. بازی ما بر اساس مالکیت توپ و استفاده از فضاهای آزاد است اما ما می‌توانیم از سرعت بازیکنان هم استفاده کنیم.»

دیدگاه‌ها