کد خبر : 1812453 | 06 اسفند 1400 ساعت 10:12 | 5.6K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: آرسنال جوان است و باید خودش را باور کند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از نحوه پیروزی تیمش در بازی برابر وولوز ابراز رضایت کرد.

آرتتا: آرسنال جوان است و باید خودش را باور کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته دیدار عقب افتاده خود از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس را برابر وولوز برگزار کرده و با نتیجه 1-2 در این دیدار به پیروزی رسید. 
توپچی‌ها در حالی موفق به کسب پیروزی در این بازی شدند که از دقیقه 10 با یک گل عقب افتاده بودند اما نیکلاس په‌په در دقیقه 82 کار را به تساوی کشاند و ژوزه سا، بازیکن حریف، در دقیقه 95 با یک گل به خودی سه امتیاز را به آرسنال هدیه کرد. 
آرتتا پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا ترجیح می‌دهد به شکل آسان‌تری به پیروزی برسد گفت:« شاید همین سبک پیروزی که به دست آوردیم را انتخاب می‌کردم چون باعث شد اتحاد، جو و انسجام بسیاری با هواداران شکل بگیرد و ما واقعا به چنین چیزی نیاز داشتیم.»

 

1692772


او با ابراز رضایت از تلاش بازیکنانش تا لحظات آخر این بازی اظهار داشت:« ما واقعا می‌خواهیم اتفاقی خاص را در این ورزشگاه و در این تیم رقم بزنیم و بدون حضور هواداران قادر به انجام چنین کاری نیستیم. این تیم باید خودش را باور کند. ما تیمی بسیار جوان هستیم.»
این مربی اسپانیایی درباره صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنانش داشت اضافه کرد:« بین دو نیمه به آنها گفتم که ما می‌خواهیم آنجا باشیم، در رده سوم یا چهارم. می‌خواهیم در جمع تیم‌های بزرگ باشیم و باید بتوانیم در نیمه دوم قدرت‌مان را نشان دهیم و برابر تیم حریف به پیروزی برسیم. روحیه ما از ابتدای نیمه دوم همین بود و توانستیم این کار را انجام دهیم.»
آرتتا در این باره که پیروزی آنها در دو بازی عقب مانده باعث می‌شود در رده چهارم قرار بگیرند گفت:« بله اما اگر پیروز شویم و اگر در فوتبال جواب نمی‌دهد. ما باید این کار را انجام دهیم اما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم.»

دیدگاه‌ها