کد خبر : 1812454 | 06 اسفند 1400 ساعت 10:35 | 29.6K بازدید | 7 دیدگاه

اسپالتی:

می‌دانم که به اندازه ژاوی خوب نیستم

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پس از شکست برابر بارسلونا به تمجید از ژاوی پرداخت.

می‌دانم که به اندازه ژاوی خوب نیستم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا و در چارچوب مرحله پلی آف لیگ اروپا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 2-4 شکست خورد. 
آنها در دیدار اول موفق شده بودند با یک گل از حریف پیش بیفتند، هرچند در نهایت گل مساوی را از روی نقطه کرنر دریافت کرده بودند اما امید داشتند که بتوانند در خانه از سد تیم حریف عبور کنند. اتفاقی که رخ نداد و آنها از دور مسابقات لیگ اروپا کنار رفتند. 
اسپالتی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« اشتباه اولیه ما و گل عالی دی یونگ کمک زیادی به بارسا کرد. این شکست باعث تاسف است و وقتی این تیم نتیجه نمی‌گیرد، من مقصر اول هستم. ما نتوانستیم از زیر فشار پرسینگ شدید آنها خارج شویم.»

 

1399757


او با تمجید از عملکرد ژاوی اظهار داشت:« من تایید می‌کنم که به اندازه ژاوی خوب نیستم چون انسان واقع‌گرایی هستم. سطح من به عنوان یک مربی با شکست امشب پایین نمی‌آید. من به ژاوی تبریک می‌گویم و هدیه‌ای که به تمام مربیانی که به ناپل می‌آیند می‌دهم را به او نیز اهدا کردم.»
این سرمربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی درباره مارادونا گفت:« ما برای هواداران و برای مارادونا بسیار متاسف هستیم. من اطمینان دارم که او این بازی را تماشا کرده است.»
اسپالتی درباره شرایط تیمش در لیگ ایتالیا در ادامه فصل اضافه کرد:« ما نمی‌توانیم بازیکنانی که بارسا در ترکیب تیمش به کار گرفته را داشته باشیم. داشتن آنها می‌توانست این بازی را تغییر دهد. با این حال، فوتبال ایتالیا در حال پیشرفت است. من تیم‌هایی را می‌بینم که از جلو پرس می‌کنند و ما باید از آستانه محوطه جریمه منتظر آغاز حرکات آنها باشیم. با این حال مجبور هستیم آنها را به چالش بکشیم و عواقب آن را هم بپردازیم.»

دیدگاه‌ها