کد خبر : 1812474 | 06 اسفند 1400 ساعت 13:08 | 24.3K بازدید | 5 دیدگاه

اشتباه عجیب اینسینیه؛ یک گل تقدیم به بارسا

لورنزو اینسینیه، ستاره ناپولی، شب گذشته اشتباه عجیبی را در دیدار برابر بارسلونا مرتکب شد.

اشتباه عجیب اینسینیه؛ یک گل تقدیم به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر بارسلونا برای ناپولی خوب شروع نشد و تیم لوچانو اسپالتی تنها پس از 9 دقیقه از شروع بازی یک گل از حریف عقب افتاد. 


یوردی آلبا موفق شد روی یک ضد حمله بسیار سریع دروازه این تیم را باز کند و این اتفاق در حالی رخ داد که اشتباه عجیب اینسینیه در طرح‌ریزی یک موقعیت روی دروازه بارسا باعث شد این تیم بتواند از این فرصت نهایت استفاده را ببرد. 


ضربه کرنر به سود ناپولی باعث شد که هفت نفر از بازیکنان این تیم وارد محوطه جریمه بارسا شوند. اینسینیه پشت این ضربه قرار گرفت و پس از پاسخ دادن به تشویق هواداران دستش را بالا برد تا طرحی که در ذهن داشت را به هم تیمی‌هایش اعلام کند. 


این صحنه‌ای است که ما بارها آن را روی ضربات شروع مجدد دیده‌ایم در واقع یادآوری راه حلی است که در تمرینات مورد بررسی قرار گرفته است اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت چون اینسینیه که قصد داشت توپ را به صورت کوتاه روی تیر نزدیک برای زلینسکی ارسال کند، در انجام این کار موفق نبود. 


این بازیکن ضربه بدی به توپ زد که هم از نظر جهت ارسال توپ اشتباه بود و هم قدرت کافی را نداشت. همین باعث شد که این توپ مقابل پای پی‌یر امریک اوبامیانگ بیفتد که برای کمک در کارهای دفاعی عقب کشیده بود و او با نهایت سرعت ضدحمله را آغاز کرد. 


تلاش زلینسکی برای گرفتن توپ کافی نبود و او پاسی را برای آداما ترائوره انداخت که از سد رحمانی عبور کرده و پاس گلی برای یوردی آلبا ارسال کرد تا این بازیکن در میان بهت و حیرت ناپولی بازی را 0-1 به سود خود کند. 


این اتفاق عصبانیت شدید اسپالتی را به همراه داشت، چرا که با کمی دقت بیشتر می‌شد از دریافت این گل جلوگیری کرد. نکته جالب اینجاست که این اشتباه از سوی اینسینیه صورت گرفت که قدرت پاس‎‌‎هایش معروف است و از سوی دیگر، ناپولی نیز در این سال‌ها به استفاده از ضربات شروع مجدد معروف بوده است. 


نباید فراموش کرد که عملکرد آنها در این زمینه به حدی خوب بوده که حتی روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، نیز به بررسی الگوهای مورد استفاده آنها پرداخته بود. 


با این حال این بار استفاده از ضربات شروع مجدد به سود ناپولی پیش نرفت و آنها تاوان سنگینی را به خاطر این اشتباه پرداختند.

1694310

دیدگاه‌ها