کد خبر : 1812496 | 06 اسفند 1400 ساعت 15:50 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف تلخ آلگری؛ شانسی برای قهرمانی نداریم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می گوید این تیم شانسی برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های سری‌آ ندارد.

اعتراف تلخ آلگری؛ شانسی برای قهرمانی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری در این فصل شروع ناامیدکننده ای را تجربه کرد، رفته رفته به ثبات نسبی دست یافته و حالا در رده چهارم رقابت‌های سری آ قرار گرفته است. همچنین فاصله این تیم با صدر جدول به 9 امتیاز کاهش یافته و اصلاً بعید نیست که در صورت لغزش تیم‌های میلانی و البته ناپولی، بیانکونری بتواند برای قهرمانی هم بجنگد؛ با این حال سرمربی این تیم نظر متفاوتی دارد.

یوونتوس فردا شب به مصاف امپولی خواهد رفت. ماسیمیلیانو آلگری پیش از این بازی گفت: "مطمئناً این دیداری است که باید در آن به پیروزی برسیم. ما در دیدار رفت شکست خوردیم و حالا بازی در امپولی اصلا آسان نیست. ما باید به نتایج اخیر خود ادامه دهیم. ما از نظر جسمی و روحی به عملکرد خوب و شارژ باتری های‌مان نیاز داریم. امپولی سه بازیکن تهاجمی دارد، بازی مقابل آنها سخت است.  آنها هیچ مشکلی در جدول ندارند، در حالی که ما می دانیم که فردا باید برنده شویم."

 

1694333

 

دوشان ولاهوویچ و احتمال انجام ششمین بازی متوالی برای یوونتوس: " فردا مویسه کین می‌تواند بازی کند و این اتفاق که بیفتد یکی از بین دوشان ولاهوویچ و آلوارو موراتا استراحت خواهند کرد. کین همیشه شانس گلزنی دارد، بنابراین من بسیار آرام هستم. ما در همه جبهه ها می جنگیم، حتی اگر اسکودتو سخت باشد. در واقع غیرممکن است. ما از رقابت قهرمانی خارج شده‌ایم، فکر می‌کنم 85 امتیاز برای کسب عنوان کافی است و ما نمی‌توانیم به آن برسیم.  ما یک نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل فیورنتینا و لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال را در پیش داریم.

 

1694334

 

در حال حاضر، فصل خوبی است.  بیایید ببینیم کدام جام ها را می توانیم ببریم، بردن هر سال آسان نیست. 
نکته مهم این است که پیشرفت کنیم، اما ما باید در برخی شرایط بیشتر کار کنیم. ما اشتباهات زیادی در اسپانیا مرتکب شدیم و از برخی موقعیت ها نهایت استفاده را نکردیم.  ما باید پیشرفت کنیم، چند موقعیت مقابل ویارئال داشتیم و باید در یک سوم پایانی بهتر باشیم."

دیدگاه‌ها