کد خبر : 1812501 | 06 اسفند 1400 ساعت 16:11 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

ناگلزمان: از اتفاقات اوکراین شوکه شده‌ام و می‌ترسم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از اتفاقات رخ داده در کشور اوکراین ابراز ناراحتی کرد.

ناگلزمان: از اتفاقات اوکراین شوکه شده‌ام و می‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های بوندسلیگا فرداشب در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات مهمان آینتراخت فرانکفورت رده دهمی خواهد بود. شاگردان یولیان ناگلزمان در حال حاضر با شش امتیاز بیشتر نسبت به دورتموند در رده اول قرار دارند و فردا شب برای پیروزی و حفظ این فاصله تلاش می‌کنند.

یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ پیش از این بازی گفت: "هر تیمی انگیزه زیادی مقابل بایرن مونیخ دارد. علی رغم فاصله ای که وجود دارد فرانکفورت تیم خوبی است که مربی خوبی هم در اختیار دارد. آنها تهاجمی بازی می‌کنند و جوی که هواداران‌شان ایجاد می کنند نیز در این راه به آنها کمک می‌کند. بدترین بازی‌های امسال ما وقتی بود که مثل بازی با بوخوم با سیستم 1-2-3-4 بازی می‌کردیم. خوشحالم که در این باره بحث انجام می‌شود اما نهایتاً مربی است که پیرامون سیستم تصمیم گیری می کند."

 

1694339

 

اتفاقات رخ داده در اوکراین و تغییر میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا: "من از اتفاقات در کشوری که چندی پیش در آن بازی می‌کردیم، شوکه شده‌ام و می‌ترسم. من جنگ را محکوم می‌کنم. صحبت کردن در مورد فوتبال در حال حاضر آسان نیست. شما به عواقب آن فکر کنید. همچنین به مردم اوکراین. فکر می‌کنم یوفا تصمیم خوبی گرفت که سریع میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا را تغییر داد."

جایگزین توماس مولر: "توماس خیلی خوب کار می کند، ما از این بابت خوشحالیم. او احساس بسیار خوبی دارد. جمال موسیالا یک گزینه است، او بسیار خوب تمرین کرده و واقعاً چیزی را که دیدم دوست داشتم. یک علامت سوال وجود دارد که او چقدر می تواند بازی کند. او نامزد شماره یک برای جایگزینی توماس است."

 

1694340

دیدگاه‌ها