کد خبر : 1812517 | 06 اسفند 1400 ساعت 18:16 | 22.4K بازدید | 12 دیدگاه

رانگنیک: باورنکردنی است که در اروپا درگیر جنگ هستیم

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است جنگ اوکراین یک فاجعه انسانی از نگاه همه است.

رانگنیک: باورنکردنی است که در اروپا درگیر جنگ هستیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف واتفورد خواهد رفت. 
کنفرانس خبری رانگنیک پیش از این بازی تحت الشعاع اتفاقات دو روز اخیر و حمله نظامی روسیه به اوکراین قرار گرفت. 
رانگنیک پیش از این مدعی شده بود که امیدوار است محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان تغییر نکند و امروز در واکنش به تغییر محل فینال به پاریس به خبرنگاران گفت:« این شرایط بسیار ناراحت‌کننده است. فکر می‌کنم همه همین نظر را دارند. این موقعیتی باورنکردنی است که ما در اروپا درگیر جنگ هستیم. فکر می‌کنم تصمیمی که یوفا گرفت غیرقابل اجتناب و تصمیم درستی بود.»

 

1682736


این مربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره جنگ اوکراین با توجه به تجربه کار در روسیه اظهار داشت:« فکر می‌کنم همه نظر یکسانی درباره این اتفاقات دارند. این یک فاجعه انسانی برای همه کسانی است که در آن دخیل هستند. تا جایی که می‌دانم شرایط در مسکو هنوز امن است اما این چیزی را درباره کل شرایط تغییر نمی‌دهد. تمام خبرها را دیدم و امیدوارم این شرایط هرچه زودتر پایان یابد.»
سرمربی موقت یونایتد با اشاره به اهمیت بازی با واتفورد اضافه کرد:« این بازی بسیار مهم است اما هر بازی که در آینده باید در آن به میدان برویم همین‌قدر اهمیت دارد. ما باید فردا برابر واتفورد پیروز شویم و آماده دیدارهای پیش رو با تیم‌های بزرگ باشیم. کاملا از این موضوع آگاه هستیم که باید فردا برنده باشیم.»
رانگنیک درباره اهمیت ماه مارس برای یونایتد ادامه داد:« این ماه ممکن است ماهی تعیین کننده برای ما باشد و باید یکی پس از دیگری در بازی‌ها حاضر شویم. کار ما این است که کاملا از بازی قبلی ریکاوری کنیم و در خانه در بالاترین سطح ممکن بازی کنیم. امیدواریم که برابر واتفورد پیروز شویم. پس از آن یک هفته زمان داریم تا برای دربی برابر منچسترسیتی آماده شویم.»

دیدگاه‌ها