کد خبر : 1812527 | 06 اسفند 1400 ساعت 19:19 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: با لوی صحبت کردم و به تاتنهام تعهد دارم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، پس از صحبت با دنیل لوی آرام‌تر شده‌ و به آینده‌اش در این باشگاه اطمینان دارد.

کونته: با لوی صحبت کردم و به تاتنهام تعهد دارم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در زمین لیدز یونایتد به مصاف این تیم خواهد رفت. 
کونته پس از شکست تیمش برابر برنلی به شدت عصبانی شده و در کنفرانس خبری پس از این بازی مدعی شد که قصد دارد به صورت جدی درباره آینده‌اش در این تیم تجدیدنظر کند و معتقد است که شاید به اندازه کافی برای بهبود شرایط تاتنهام خوب نیست. 
اما این مربی 52 ساله در آستانه دیدار برابر لیدز نظرش را تغییر داده و حالا مدعی شده که حمایت بی‌دریغ رییس این باشگاه باعث شده که او نظرش را درباره جدایی از تاتنهام تغییر دهد. 
کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی با لیدز گفت:« من با دنیل حرف زدم. دوست ندارم کسی سعی در ایجاد مشکل بین من و این باشگاه داشته باشد چون چنین چیزی واقعیت ندارد. باور کنید، چنین چیزی واقعیت ندارد.» 

 

1694142


او با اشاره به رابطه خوبش با دنیل لوی اظهار داشت:« لوی می‌داند که من اینجا هستم تا هر لحظه به این باشگاه کمک کنم و تا آخر این کار را انجام خواهم داد. این واقعیت است و او این را می‌داند. او می‌داند که ما به سختی تلاش می‌کنیم و او هم اهمیت زیادی برای کار من و کادر من قائل است. ما با هم صحبت کردیم.»
این مربی ایتالیایی با کنار گذاشتن اظهارات قبلی‌اش اضافه کرد:« او اهمیت زیادی برای کار من قائل است و به همین دلیل من متعهدتر از همیشه هستم چون می‌دانم که این باشگاه اهمیت بسیار زیادی برایم قائل است. این باشگاه از کار من راضی است.»
کونته با اشاره به مشکلات خودش در این تیم ادامه داد:« مشکل این است که من کمال‌گرا هستم. وقتی می‌بازم خوشحال نیستم و این به موفقیتم در طول دوران کارم کمک کرده است. وقتی می‌بازم نمی‌توانم آرام باشم. وقتی می‌بازم حالم بد است و ترجیح می‌دهم تنها باشم تا بتوانم این شکست را هضم کنم.»

دیدگاه‌ها