کد خبر : 1812536 | 06 اسفند 1400 ساعت 20:02 | 5K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: تمرکز روی لوکاکو غیرمنصفانه است

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که منتقدان بیش از حد روی روملو لوکاکو تمرکز کرده‌اند.

توخل: تمرکز روی لوکاکو غیرمنصفانه است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی یکشنبه این هفته در فینال جام اتحادیه به مصاف لیورپول خواهد رفت. 
لوکاکو در هفته‌های اخیر شدیدا تحت انتقاد قرار داشته و این انتقادها پس از تنها هفت لمس توپ او برابر کریستال پالاس بیش از پیش شدت گرفت. 
توخل معتقد است همه بازیکنانی که با قیمت بالا به تیمی منتقل می‌شوند بیش از حد زیر ذره‌بین قرار دارند اما تاکید کرده که هیچ مشکلی در رابطه او و لوکاکو که در هفته‌های اخیر به مشکل خورده وجود ندارد. 
این مربی آلمانی درباره شرایط این ستاره بلژیکی گفت:« من می‌دانم که او بازیکن مهمی است. اگر شما این روزها پول زیادی برای خرید یک بازیکن پرداخت کنید، تمرکز زیادی روی این بازیکن قرار می‌گیرد. اگر کمی از این تمرکز کم کنید می‌بینید که او از ابتدای فصل بازی‌های خوب زیادی برای ما انجام داد.»

 

1678621


او در مقایسه لوکاکو با جورجینیو اظهار داشت:« شاید این شرایط کمی به جورجینیو شبیه باشد که یکی از کاپیتان‌های ماست و اخیرا در ترکیب ثابت ما حضور نداشته چون ما حس کردیم از نظر روانی خسته است. اما تمرکز روی روملو بسیار زیاد است، هرچند من این شرایط را درک می‌کنم. اما این موقعیت کم و بیش درباره جورجینیو هم وجود دارد و این گاهی غیرمنصفانه است و بیش از حد زیاد می‌شود.»
کپا آریزابالاگا در تمامی دیدارهای جام اتحادیه در دروازه چلسی قرار گرفته اما مشخص نیست که در این بازی نیز او در ترکیب ثابت برابر لیورپول به میدان برود. 
توخل در این باره اضافه کرد:« گفتن این حرف بسیار آسان است. کپا قطعا شایستگی بازی را دارد و من نمی‌توانم در این باره صحبتی داشته باشم. در آخر تصمیمی که برای این تیم خواهم گرفت بهترین راه حل ممکن است. من می‌دانم که این پست بسیار حساس است. اگر کپا در هر پست دیگری بازی می‌کرد، ما این بحث را نداشتیم. او شایستگی حضور در میدان را دارد و من از این موضوع مطلع هستم.»

دیدگاه‌ها