کد خبر : 1812539 | 06 اسفند 1400 ساعت 20:20 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

فجرسپاسی سال بعد قدرتمند خواهد بود؛

نعمتی: در حافظیه روی آسفالت بازی می‌کنیم

حمید نعمتی کاپیتان تیم فجرسپاسی درباره وضعیت باشگاه، شرایط‌ و زمین‌شان بعد از هفته‌ها مصدومیت صحبت کرده است.

نعمتی: در حافظیه روی آسفالت بازی می‌کنیم

به گزارش"ورزش سه"، حمید نعمتی در ابتدا درباره بازی با استقلال گفت: در کل بازی سنگینی برای ما و از حساسیت خاصی برخوردار بود چون پرسپولیس مساوی کرده بود، استقلال می‌خواست که برنده شود و شرایط ما در جدول به گونه‌ای بود که باید حتما امتیاز می‌گرفتیم. همه بچه‌ها و کل مجموعه تمام تلاش‌شان را کردند که امتیاز کسب کنیم اما با توجه به شرایطی که در بازی پیش آمد استقلال از ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بود.

نعمتی در ادامه درباره عملکرد خوب سنگربان فجر سپاسی گفت: ایمان صادقی یکی از مهره‌های تاثیر گذار این فصل تیم فجر است و در بیش‌تر بازی‌ها سیوهای خیلی خوبی داشته است، او یکی از دروازه‌بانان با کیفیت لیگ امسال ماست. امیدوارم روند او ادامه‌دار باشد و بتواند به تیم کمک کند تا جایگاه بهتری کسب کنیم.

کاپیتان فجرسپاسی در رابطه با مصدومیتش و بازگشت به ترکیب تیم بیان کرد: بعد از هفت هفته مصدومیت، توانستم در بازی با گل گهر سیرجان که دومین بازی نیم فصل دوم بود به تیم اضافه شوم و هفته قبل مقابل صنعت نفت و این هفته مقابل استقلال توانستم کامل بازی کنم و خداراشکر مشکلی نداشتم. روزهای سختی بود اما همه‌چیز به خوبی پیش رفت و برگشتم.

نعمتی همچنین درباره وضعیت زمین حافظیه گفت: از اول فصل تا الان بارها درباره این زمین صحبت شده است، همه درباره این زمین حرف زدند، یک موضوع کلیشه‌ای شده است. وزیر ورزش و جوانان، آقای سجادی به شیراز آمدند و از نزدیک بررسی کردند؛ دستوراتی برای احیای زمین‌های فوتبال شیراز دادند اما ما همچنان در زمین حافظیه با کیفیتی اسفناک بازی می‌کنیم. این موضوع کار را برای همه‌ تیم‌ها به خصوص تیم خودمان سخت می‌کند. در کنار مشکلاتی که این زمین برای فوتبال ایجاد می‌کند، مشکلات آسیب‌دیدگی بازیکنان ما هم وجود دارد، فاصله بازی‌ها نزدیک است با وضعیت زمین که انگار روی آسفالت فوتبال بازی می‌کنیم سلامت بازیکنان در خطر است.

او ادامه داد: ما بارها این مسئله را گفتیم اما فکر می‌کنم تا آخر فصل بازی‌ها در همین زمین ادامه داشته باشد تا فصل آینده بتوانند چاره درستی برای آن بیندیشند. در کل امیدوارم مسئولین فوتبال فارس و شیراز فکری به حال این مجموعه بکنند، طوری نباشد که فقط یک بازی در آن برگزار کنند و به سلامت و آینده بازیکنان فکر نکنند چون تنها راه امرار معاش بازیکنان فوتبال است، واقعا برای یک استان خیلی زشت است که زمینش به این صورت باشد.

نعمتی درباره خطر سقوط فجرسپاسی به دسته پایین‌تر بیان کرد: جایگاهی که تیم ما در جدول دارد بیانگر توانایی‌های این مجموعه نیست و قطعا پتانسیل بیش‌تر از این داشتیم که در رده‌های بالاتر قرار بگیریم اما به دلیل مسائلی مثل زمین، مصدومیت‌ها و مشکلات دیگر در مجموعه باعث شد که تیم نتیجه لازم را نگیرد اما همگی در مجموعه ما پای کار ایستادند. سردار بوعلی که راس باشگاه هستند، آقای فلاح مدیر عامل و آقای کلانتری سرمربی، همگی دست به دست هم دادیم تا بتوانیم تیم را به جایگاهی برسانیم که در خور شان و شخصیت این مجموعه باشد. امیدوارم در پایان فصل این اتفاق برای مجموعه ما بیفتد. رقابت سخت است و بازی‌ها سنگین هستند. امیدوارم تیم نتیجه لازم را بگیرد و از رقیبان پیشی بگیریم و در جدول جایگاه بهتری پیدا کنیم.

نعمتی در رابطه با حواشی سربازان استقلال اضافه کرد: صحبت‌هایی مبنی بر جذب این بازیکنان شده بود ولی فکر می‌کنم الان با توجه به قوانین، نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند. این چیزی است که ما شنیدیم اما اطلاع دقیقی از این قوانین نداریم.

نعمتی درخصوص تفاوت سطح لیگ‌برتر و لیگ یک گفت: قطعا سطح کیفی مسابقات لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است. تیم‌ها سرمربی‌های باکیفیتی دارند و بازیکنان با کیفیت‌تری جذب می‌کنند، چند تیم سهمیه جذب بازیکنان خارجی و مربی خارجی دارند. به هرحال در سطح بالاتر افراد موفق‌تری حضور دارند که سال‌های گذشته در لیگ‌های مختلف تجربیات بیش‌تری داشتند و می‌توانند کمک کنند اما در لیگ دسته یک این شرایط فراهم نیست و از نظر سخت‌افزاری خیلی از باشگاه‌ها در لیگ برتر امکانات بیش‌تر و بهتری در اختیار دارند و می‌توانند برنامه‌ریزی بهتری برای مسابقات داشته باشند.

او ادامه داد: مسئله دیگر بحث جذب بازیکنان است، بیش‌تر باشگاه‌های لیگ برتر این شرایط را دارند که بازیکنان خوب جذب کنند ولی باشگاه فجر شهید سپاسی باشگاهی بوده که همیشه توانسته به سربازان خدمت کند، آن‌ها بیایند و دوره‌های خدمت سربازی‌شان را بگذرانند و به همین دلیل همیشه برای جذب بازیکن در شرایط سختی بوده است.
مجموعه ما با توجه به اینکه اولین سال حضورش در لیگ برتر است با توجه به امکاناتی که داشتیم رفته رفته بهتر خواهد شد و سال آینده فجر سپاسی قدرتمند‌تری را شاهد خواهیم بود.

حمید نعمتی در پایان گفت: خدمت مدیر عامل محترم باشگاه که مادرشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم. مادر آقا مهرداد هم بوده‌اند، امیدوارم که خدا به آن‌ها صبر دهد و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار باشگاه فجر سپاسی باشد.

دیدگاه‌ها