کد خبر : 1812569 | 06 اسفند 1400 ساعت 23:23 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

میلان 1-1 اودینزه: یک لغزش دیگر از روسونری

میلان در دیداری خانگی مقابل اودینزه با تساوی 1-1 متوقف شد.

میلان 1-1 اودینزه: یک لغزش دیگر از روسونری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که در دیدار قبلی برابر تیم ته جدولی سالرنیتانا با تساوی 2-2 متوقف شده بودند، در دیدار امشب هم برابر اودینزه به تساوی رضایت دادند تا فرصت فاصله گرفتن از رقیب همشهری را از دست بدهند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.
بازی با همین روند ادامه داشت و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد. در دقیقه 28 بود که روی ارسال کالابریا از سمت راست، میلان صاحب موقعیت شد اما علی رغم اشتباه سیلوستری، دروازه‌بان اودینزه، این فرصت از دست رفت.
اما یک دقیقه بعد رافائل لیائو میلان را پیش انداخت. روی ارسال ساندرو تونالی از پشت محوطه جریمه بود که لیائو توانست از زیر فشار مدافع حریف خارج شده و صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

1694419

برتری میلان بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 33، روی حرکت عالی براهیم دیاز، این جونیوز مسیاس بود که صاحب موقعیت شد ولی ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 41، روی ارسال ارسلان، این بتو بود که با یک ضربه سر تماشایی می توانست کار را به تساوی بکشد اما واکنش خوب مانیاین، دروازه میلان را بسته نگه داشت و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود میزبان به پایان رسید.
نیمه دوم هم متعادل آغاز شد و تا دقیقه 59 طول کشید تا اولین موقعیت جدی این نیمه ایجاد شود. این بار هم ارسلان بود که در متن حرکت قرار داشت اما ضربه نهایی او راهی به چهارچوب دروازه میلان پیدا نکرد.
تلاش تیم میهمان برای رسیدن به گل تساوی ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 66 قفل دروازه روسونری باز شد. روی یک پرتاب اوت بلند از سمت راست بود که توپ در رفت و برگشت مقابل دروازه میلان به ایه‌نوما اودوگی رسید و او هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

1694420

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 76 روی حرکت خوب ربیچ، این تونالی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را مدافع اودینزه بلوکه کرد.
در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند و هر یک موقعیت خوبی هم برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها