کد خبر : 1812572 | 07 اسفند 1400 ساعت 01:33 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

جنوا 0-0 اینتر: هدیه میلان باز نشد

اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل جنوا به تساوی 0-0 رضایت داد.

جنوا 0-0 اینتر: هدیه میلان باز نشد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی در شبی که میلان مقابل اودینزه متوقف شد، می‌توانستند با برتری مقابل جنوا با یک بازی کمتر به صدر جدول برسند اما به تساوی رضایت دادند تا همچنان در رتبه دوم جای داشته باشند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند تا اینکه در دقیقه 7، روی ارسال نیکولو بارلا، این هاکان چالهان اوغلو بود که درون محوطه جریمه جنوا صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

1694426

یک دقیقه بعد چیزی نمانده بود که گونموندسون تیم میزبان را پیش بیندازد اما او که با پاس کلوین یبوآ صاحب موقعیت شده بود، نتوانست دروازه هاندانوویچ را باز کند.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 28، ملنگونی با یک ضربه خطرناک دروازه اینتر را هدف قرار داد اما هاندانوویچ به هر شکل ممکن توپ را دفع کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول بازی موقعیت خاصی در بر نداشت و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
نیمه دوم هم کم تب و تاب آغاز شد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. 
در دقیقه 62 بود که همه چیز برای گلزنی اینتر فراهم بود اما ضربه سر دی آمبروزیو روی ارسال چالهان اوغلو به تیر دروازه جنوا برخورد کرد و توپ برگشتی را هم سیریگو دفع کرد.

1694427

در ادامه باز هم حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نشد تا اینکه در دقیقه 79، روی شوت خطرناک لائوتارو مارتینز از پشت محوطه جریمه، سیریگو بار دیگر مجبور به واکنش شد تا دروازه جنوا بسته بماند.
یک دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر، توپ به بارلا رسید اما ضربه والی او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
در نهایت در دقایق پایانی هم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دادند.
 

دیدگاه‌ها