کد خبر : 1812580 | 07 اسفند 1400 ساعت 09:22 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت پیولی: گل اودینزه هند بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از گلی که اودینزه برابر این تیم به ثمر رساند بسیار عصبانی است.

عصبانیت پیولی: گل اودینزه هند بود

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و در نهایت با تساوی 1-1 متوقف شد. 
روسونری گل اول این بازی را به ثمر رساند و امیدوار بود که بتواند با این گل سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و برابر حریف قعر جدولی به پیروزی برسد اما این اتفاق محقق نشد و اودینزه توانست بازی را به تساوی بکشد. 
در تصاویر به نظر می‌رسید که اودگی با استفاده از دستش این گل را وارد دروازه میلان کرده اما کمک داور ویدیویی نیز پس از بررسی صحنه رای به درستی گل داد و از داور وسط زمین نخواست که صحنه را بار دیگر بررسی کند. 
پیولی پس از پایان بازی به DAZN گفت:« هیچ شکی وجود ندارد که این گل روی خطای واضح هند به ثمر رسید. بازیکن اودینزه با دستش این گل را به ثمر رساند. بسیار عجیب و بعید است که کمک داور ویدیویی چنین صحنه‌ای را ندیده باشد، بنابراین این اشتباهی جدی است که روی نتیجه نهایی تاثیر داشت.»

 

1690331


این مربی ایتالیایی با اشاره به تاثیر این اتفاق روی بازیکنانش اظهار داشت:« درست است که ما عملکردی استثنایی را به نمایش نگذاشتیم اما این گل باید مردود می‌شد. ما تنها می‌توانیم سعی کنیم در چیزهایی که تحت کنترل ماست بهتر باشیم اما وقتی شما می‌گویید بازیکنان من عصبی به نظر می‌رسیدند به این خاطر است که چنین موقعیت‌هایی را می‌بینند که خوب نیستند.»
او با اعتراض به سیستم کمک داور ویدیویی اضافه کرد:« این گل هند بود. کمک داور ویدیویی اینجاست تا از چنین اشتباهاتی جلوگیری کند، بنابراین قابل قبول نیست که چنین چیزی رخ دهد و این اولین بار نیست که ما به این شکل تاوان پس می‌دهیم.»
سرمربی میلان درباره عملکرد تیمش گفت:« این شرایطی است که من در حال ارزیابی آن هستم، این اتفاق بارها رخ داده و ما در حالی که جلو بودیم برتری را از دست دادیم و نتوانستیم با امتیاز به خانه برگردیم. ما در مقاطع مشخصی از بازی دست از حمله برداشته و در نیمه دوم به شدت عقب می‌کشیم.»

دیدگاه‌ها