کد خبر : 1812581 | 07 اسفند 1400 ساعت 09:37 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: با 20 شوت در چارچوب به گل نرسیدیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از این که تلاش بازیکنانش در دیدار برابر جنووا منجر به گل نشده ابراز ناراحتی کرد.

اینزاگی: با 20 شوت در چارچوب به گل نرسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ ایتالیا به مصاف جنووا رفت و به تساوی بدون گل رضایت داد. 
نراتزوری در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت‌های بسیاری برای گلزنی خلق کرد اما در نهایت نتوانست از این فرصت‌ها استفاده و به سه امتیاز حساس این بازی دست پیدا کند. 
روند ناامیدکننده اینتر با این تساوی ادامه پیدا کرد و آنها حالا در شش بازی اخیرشان در لیگ ایتالیا تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند که آمار خوبی به حساب نمی‌آید. 
اینزاگی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:« طبیعتا این نتیجه باعث ناراحتی ما شده است. می‌دانم که می‌توانستیم سبک بهتری داشته باشیم. جنووا در شرایط خوبی قرار دارد و آنها در 20 دقیقه ابتدایی بازی برای ما دردسرساز شدند اما پس از آن شایستگی ما بیشتر بود.»

 

1689000


سرمربی اینتر با ابراز ناراحتی از گل نشدن توپ بازیکنانش گفت:« مثل هفته پیش برابر ساسولو، ما 20 شوت در چارچوب داشتیم و نتوانستیم گل بزنیم. مشخصا باید بهتر کار کنیم، این فقط یکی از آن بازه‌های زمانی مشخص است اما نباید ناامید شویم. من عملکرد خوبی از بازیکنانم دیدم و ما باید به مسیر کسب پیروزی برگردیم.»
او با اشاره به آمار خوبی که تیمش در این بازی به ثبت رساند اضافه کرد:« از پا در آوردن جنووا آسان نبود اما ما نتوانستیم 37 بار به محوطه جریمه آنها برسیم، 20 شوت داشتیم، به تیرک دروازه زدیم، شانس‌های دیگری هم داشتیم که به راحتی می‌توانستند به گل تبدیل شوند. کاری که ما در حال حاضر انجام می‌دهیم برای کسب پیروزی در این دیدارها کافی نیست و باید تلاش بیشتری را در  دستور کار قرار دهیم.»

دیدگاه‌ها