کد خبر : 1812585 | 07 اسفند 1400 ساعت 10:09 | 32.5K بازدید | 6 دیدگاه

تغییر نام بیرمنگام به افتخار سریال پیکی بلایندرز

باشگاه بیرمنگام اعلام کرد که نامش را به افتخار فصل آخر سریال پیکی بلایندرز که روز یکشنبه منتشر می‌شود تغییر می‌دهد.

تغییر نام بیرمنگام به افتخار سریال پیکی بلایندرز

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بیرمنگام در واقع به منطقه اسمال هیت تعلق دارد که در سریال معروف و محبوب بی بی سی به نام پیکی بلایندرز، محل اصلی شخصیت‌های فیلم است. 
مدیران این باشگاه تصمیم گرفته‌اند که در آستانه انتشار فصل ششم و آخر پیکی بلایندرز نام و برندشان را بار دیگر به اسمال هیت آلیانس تغییر دهند که درواقع نام اصلی این باشگاه در زمان تاسیس نیز بوده است. 

 

1694447


این تیم در دیدار برابر هادرسفیلد تاون در رقابت‌های چمپیونشیپ با همین نام به میدان خواهد رفت و اعضای کادر فنی نیز از کلاه‌های معروف این سریال استفاده خواهند کرد. 

 

1694448


هواداران این سریال محبوب با عبارت «به دستور پیکی بلایندرز» آشنا هستند که خطاب به دشمنان خانواده شلبی با لهجه خاصی گفته می‌شود. باشگاه بیرمنگام نیز با اشاره به همین عبارت بیانیه‌ای را منتشر کرده است. 

 

1694445


در این بیانیه آمده:« به دستور پیکی بلایندرز، بیرمنگام سیتی اف سی در دیدار پیش‌رو برابر هادرسفیلد تاون به ریشه‌هایش بازمی‌گردد و سن اندرو بار دیگر خانه اسمال هیت آلیانس خواهد بود. در ابتدای قرن گذشته، این تیم به نام اسمال هیت آلیانس شناخته می‌شد. این باشگاه بار دیگر و در آستانه انتشار فصل آخر پیکی بلایندرز در روز یکشنبه 27 فوریه در بی بی سی وان، گذشته و رابطه‌اش با این منطقه را در آغوش می‌کشد.»
باشگاه بیرمنگام در سال 1875 تاسیس شد و در آن زمان نام این باشگاه اسمال هیت آلیانس بود، آنها در سال 1888 نام اسمال هیت را برگزیدند و در سال 1905 به باشگاه بیرمنگام اف سی تغییر نام دادند.

دیدگاه‌ها