کد خبر : 1957852 | 25 مرداد 1402 ساعت 01:59 | 38.9K بازدید | 14 دیدگاه

صبح‌بخیر نگویید، 300 پوند جریمه می‌شوید!

تام بردی، مالک باشگاه بیرمنگام، قوانین سختی را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته است.

صبح‌بخیر نگویید، 300 پوند جریمه می‌شوید!

به گزارش "ورزش سه"، لیست جریمه‌های باشگاه بیرمنگام سیتی در فضای مجازی منتشر شده و باشگاهی که اخیر تام بردی مالکیت آن را در اختیار گرفته، قوانین سختی را برای بازیکنان در نظر گرفته است.

آبی‌ها شروع خوبی در فصل جدید داشته‌اند و در هر سه بازی ابتدایی خود، به ویژه پیروزی 1-0 مقابل لیدز یونایتد، بدون شکست بوده‌اند.

به نظر می‌رسد همه چیز در زمین خوب پیش می‌رود و این ممکن است به دلیل برخی از "قوانین انضباطی خارج از زمین" باشد که باشگاه وضع کرده است.

با توجه به اینکه یکی از اسطوره فوتبال آمریکایی و یکی از بهترین ورزشکاران جهان در حال حاضر مالک باشگاه است، به نظر می‌رسد بیرمنگام در تلاش برای موفقیت، استانداردهای بالایی را از بازیکنان خود می‌خواهد.

1910321

در لیست جریمه‌ آن‌ها، بازیکنان در صورت دیر رسیدن به جلسه تمرین 290 پوند جریمه می‌شوند و اگر دیر در روز بازی خانگی در ورزشگاه حاضر شوند 3500 پوند جریمه خواهند شد.

اگر بازیکنی دیر در جلسه پیش از روز مسابقه حاضر شود، مبلغ 600 پوند جریمه می‌شود، در حالی که بازیکنان مصدوم باید ساعت 8:30 صبحی که از آسیب دیدگی مطلع شده‌اند، به باشگاه گزارش دهند مگر اینکه کادر پزشکی خلاف آن را اعلام کند در غیر این صورت با جریمه 600 پوندی روبرو می‌‌شوند.

شاید جالب‌ترین جریمه در قوانین رفتار بازیکنان این باشد که "بازیکنان باید از طریق پذیرش وارد ساختمان شوند و به همه کارکنان صبح بخیر بگویند."

اگر آن‌ها به کارکنان باشگاه سلام نکنند، باید 300 پوند به باشگاه بپردازند. در ادامه این آیین نامه آمده است: "هر گونه جریمه‌ای که تسویه نشده باشد، دو برابر خواهد شد. در صورت عدم پرداخت از حقوق کسر می‌شود. تمام جرایم به صلاحدید کارکنان مدیریت است."

تابستان امسال بیرمنگام برای تقویت تیم خود سخت کار کرده و چندین چهره جدید از جمله دیون ساندرسون از ولورهمپتون، لی بوکانن از وردربرمن و اتان لرد از منچستریونایتد را به خدمت گرفته است.

1910322

در صورت باقی ماندن لباس در اتاق تمرین یا استفاده از جواهرات در طول تمرین یا بازی، بازیکنان 120 پوند جریمه خواهند شد. همچنین به بازیکنان قوانین سختگیرانه‌ای داده می‌شود که آن‌ها را ملزم می‌کند قبل از تمرین مانیتور GPS و ضربان قلب خود را بپوشند و اگر به موقع به محل مورد نظر بازگردانده نشوند، باشگاه آن‌ها را 120 پوند جریمه می‌کند.

بیرمنگام همچنین مقررات روشنی را در مورد استفاده از تلفن همراه وضع کرده و بازیکنان را از استفاده از تلفن در رختکن 90 دقیقه قبل از شروع بازی منع می‌کند و در صورت مشاهده چنین رفتاری با جریمه 300 پوند بازیکن خاطی را مجازات می‌کند.

در همین حال، اگر بازیکنی در 30 دقیقه اول غذا از تلفن استفاده کند یا گوشی خود را به اتاق کادر پزشکی باشگاه ببرد، 120 پوند جریمه اعمال خواهد شد.

دیدگاه‌ها