کد خبر : 1812616 | 07 اسفند 1400 ساعت 12:03 | 10.1K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراض مالدینی به داور: صبر میلان تمام شده!

پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان، به شدت نسبت به اشتباهات داوری علیه این تیم اعتراض کرد.

اعتراض مالدینی به داور: صبر میلان تمام شده!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 
رافائل لیائو گل اول تیمش را در این بازی به ثمر رساند اما دستینی اودوگی گل تساوی را در حالی به ثمر رساند که به نظر می‌رسید از دستش نیز کمک گرفته است. 
با این که کمک داور ویدیویی اقدام به بررسی این صحنه کرد اما از داور خواسته نشد که برای بررسی دوباره این صحنه به کنار زمین بیاید و گل از سوی این سیستم تایید شد تا میلان به یک امتیاز از این بازی رضایت دهد. 
مالدینی پس از پایان این بازی به میلان تی وی گفت:« عملکرد ما عالی نبود، ما در حال حاضر روی فرم نیستیم و بار دیگر وقتی در بازی جلو بودیم، این برتری را از دست دادیم. با این حال سیستم کمک داور ویدیویی اینجاست تا هر تردیدی را از بین ببرد. این نحوه استفاده از آن درست نیست و اولین بار هم نیست که چنین اتفاقی برای ما رخ می‌دهد.»

 

1593541


مدیر فنی میلان با اشاره به صحنه گل و خطای هند بازیکن اودینزه اظهار داشت:« این صحنه آشکاری بود. ما به کسانی نیاز داریم که فوتبال را درک کنند و بتوانند تصمیم بگیرند که این شامل داورهایی که قضاوت این دیدارها را برعهده دارند هم می‌شود.»
او درباره اشتباهات داوری که پیش از این هم برای میلان رخ داده بود اضافه کرد:« این پیام من برای کسانی است که باید آن را دریافت کنند: میلان در صدر جدول است و ما نمی‌توانیم همیشه چنین داوران بی‌تجربه‌ای را در سن سیرو داشته باشیم و قضاوت آنها را تحمل کنیم. داوری بازی میلان آسان نیست. متاسفانه این داور اشتباهات زیادی داشت.»

دیدگاه‌ها