کد خبر : 1812633 | 07 اسفند 1400 ساعت 13:27 | 28.6K بازدید | 2 دیدگاه

لمپارد: پیام گواردیولا باعث شد به فوتبال برگردم

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، می‌گوید پیغام پپ گواردیولا پس از اخراجش از چلسی باعث شده به دنیای مربیگری برگردد.

لمپارد: پیام گواردیولا باعث شد به فوتبال برگردم

به گزارش "ورزش سه"، لمپارد تجربه موفقی را در چلسی داشت اما چند ماه آخر حضورش در این تیم چندان خوب پیش نرفت تا در ژانویه 2021 از هدایت این تیم برکنار شده و توماس توخل جانشین او شود. 
این مربی جوان انگلیسی حالا مدعی شده که پس از اخراجش از این باشگاه پیامی از پپ گواردیولا دریافت کرده است. این سرمربی منچسترسیتی جز اولین کسانی بوده که سعی کرده با او تماس داشته باشد و به او دلداری دهد. 
گواردیولا پیامی صوتی برای لمپارد ارسال کرده، به تمجید از عملکردش در چلسی پرداخته و به او گفته که اطمینان دارد به زودی فرصت‌های بهتری در آینده پیدا خواهد کرد. صحبت‌های او تاثیر زیادی در عزم سرمربی اورتون برای بازگشت به دنیای فوتبال داشته است.

 

1694516


به گفته لمپارد، این دو نفر چند سال قبل در زمان حضور او در تمرینات سیتی شماره یکدیگر را گرفته بودند اما در طول این مدت رابطه خاصی با هم نداشتند و همین باعث شده که این پیام از سوی گواردیولا نه تنها غیرمنتظره باشد، بلکه شرایط روحی او را نیز تا حد زیادی بهبود ببخشد. 
این مربی 43 ساله درباره دیدار این هفته اورتون برابر سیتی گفت:« من احترام بسیار زیادی برای گواردیولا قائل هستم. پیش از این به عنوان بازیکن برابر هم قرار گرفته بودیم و باید بگویم که تیم‌های او همیشه باورنکردنی هستند.»
لمپارد با اشاره به ارتباطی که در طول این مدت با این مربی اسپانیایی داشته اظهار داشت:« من رابطه خوبی با او دارم و باید صادقانه به این نکته اشاره کنم که او باعث شد احساس خوبی در من ایجاد شود. او باعث شد که چشمان من به واقعیت و کارهایی که سرمربیان درجه یک باید انجام دهند باز شود.»

دیدگاه‌ها