کد خبر : 1812644 | 07 اسفند 1400 ساعت 18:00 | 12.7K بازدید | 11 دیدگاه

ملوان بندرانزلی ۱ - شهرداری همدان ۰

لیگ یک/ صدرنشینی قاطع با سر مومنی!

تیم ملوان در دیداری مهم موفق شد شهرداری همدان را شکست دهد.

لیگ یک/ صدرنشینی قاطع با سر مومنی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مازیار زارع که هفته گذشته به نتیجه تساوی رسیده بودند این بار در ورزشگاه تختی شهر انزلی میزبان شهرداری همدان بودند؛ در دیداری که نیمه اول آن با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در‌ نیمه دوم شهرداری همدان چند فرصت داشت و حتی یک بار روی یک ضد حمله تا آستانه باز کردن دروازه ملوان نیز پیش رفت اما این تیم میزبان بود که توانست در دقیقه ۷۵ و با ضربه سر بازیکن با تجربه‌اش به گل برسد.

ابتدا شعبانلو از پشت محوطه جریمه دروازه شهرداری همدان را نشانه رفت که با واکنش خوب دروازه‌بان این تیم، توپ راهی کرنر شد. کرنر روی تیر یک فرستاده شد و مهدی مومنی خرید جدید ملوان با یک ضربه سر تند و تیز دروازه شهرداری همدان را گشود و تک گل این بازی را به ثمر رساند.

پس از این گل، مهدی مومنی که اولین بازی‌اش را در ملوان می‌گذراند، به سمت نیمکت تیمش رفت و مازیار زارع را در آغوش گرفت و همچنین از یحیی‌زاده بابت ارسال بسیار خوبش تشکر کرد.

این در حالی است که شهرداری همدان در آخرین دقایق بازی با اخراج یک بازیکن کار را 10 نفره به پایان برد.

ملوان تا دقیقه ۸۹ حملاتش را ادامه داد و در این دقیقه با ضربه ارسلان تفضلی از راه دور می‌توانست گل دوم را هم بزند که دروازه‌بان شهرداری توپ را دفع کرد و در ادامه نیز مدافعان مانع از گلزنی مهاجمان ملوان شدند.

با این نتیجه ملوان ۴۳ امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد. از آن سو شهرداری همدان نتوانست خود را به جمع تیم‌های بالای جدول برساند.

دیدگاه‌ها