کد خبر : 1812648 | 07 اسفند 1400 ساعت 18:00 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا 3 – قشقایی شیراز یک

لیگ یک/ پیروزی شیرین با تعویض طلایی روانخواه

تیم فوتبال سایپا در ادامه روند خوب و رو به رشدش، با نتیجه سه بر یک از سد قشقایی شیراز عبور کرد.

لیگ یک/ پیروزی شیرین با تعویض طلایی روانخواه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ دسته اول، تیم های فوتبال سایپا و قشقایی به مصاف هم رفتند که سایپا توانست با ارائه یک بازی برتر، سه بر یک از سد قشقایی شیراز عبور کرده و به رتبه دهم جدول رده بندی صعود کند.

سایپا که در 5 دیدار گذشته خود نتایج خوبی را به دست آورده بود و با 3 پیروزی و یک تساوی، توانسته بود به وضعیت خود در جدول رده بندی نیز سر و سامانی ببخشد، به دنبال استفاده از فرصت میزبانی در این دیدار بود. نیمه نخست این دیدار با بازی مالکانه سایپا و بدون موقعیت خاصی رو به پایان بود که خودروسازان در واپسین لحظات بازی موفق به گلزنی شدند.

 

1694548

 

1694550

 

در دقیقه 45 بازی روی همکاری دو خرید جدید سایپا، این تیم به گل رسید. مرتضی خراسانی که از ذوب آهن به سایپا آمده، با نفوذ از سمت راستِ خط دفاعی قشقایی با حرکتی دیدنی توپ را به دهانه دروازه فرستاد که بهرام احمدی بازیکن جدید این تیم که از شاهین بوشهر آمده، روی خط دروازه توپ را به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم قشقایی برای زدن گل تساوی تلاش کرد و بیشتر از میزبان مالک توپ بود اما باز هم این سایپا بود که به گل رسید. در دقیقه 67 شوت حسین مالکی از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت این محمدرضا مسلمی بود که توانست از ریباند توپ استفاده کرده و سایپا را به گل دوم برساند.

 

1694549

 

اما لحظاتی پس از این گل بود که قشقایی موفق شد دروازه سایپا را باز کند. این تیم توسط کیخسرو سیاهپور اختلاف را به یک گل رساند. پس از این گل، بازی کاملا حساس و پرتنش دنبال می شد و اعتراضات به داوری نیز بالا گرفته بود و سرانجام سایپا با رسیدن به گل سوم، خیال خود را بابت پیروزی راحت کرد.

در دقیقه 85 از سمت چپ خط هجومی سایپا، مرتضی خراسانی با یک پاس اُوِرلب، مالکی را صاحب توپ کرد و این بازیکن پس از دریبل مدافع حریف، توپ را به روی دروازه ارسال کرد که محمدرضا مسلمی با شوتی سرضرب توپ را به تور دروازه قشقایی چسباند و حساب کار را سه بر یک کرد.

 

1694552

 

نکته جالب درخصوص پیروزی سایپا این است که محمدرضا مسلمی در دقایق ابتدایی نیمه دوم وارد زمین شد و توانست دو گل را برای این تیم به ثمر برساند تا تعویض طلایی امید روانخواه، ورق را به سود خودروسازان برگرداند.

با این پیروزی، سایپا 26 امتیازی شد و به رتبه دهم جدول رده بندی صعود کرد. قشقایی نیز با 25 امتیاز به رتبه یازدهم سقوط کرد.

 

1694551

دیدگاه‌ها