کد خبر : 1812654 | 07 اسفند 1400 ساعت 18:00 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

شمس آذر قزوین یک – استقلال خوزستان صفر

لیگ یک/ پایان تیره‌روزی‌های شمس‌آذر با دقیقی

سعید دقیقی در نخستین تجربه حضور بر روی نیمکت شمس‌آذر قزوین، این تیم را پس از 7 هفته ناکامی، به پیروزی رساند.

لیگ یک/ پایان تیره‌روزی‌های شمس‌آذر با دقیقی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که پس از جدایی توافقی پژواک کرمپور از هدایت شمس‌آذر قزوین، مدیران این تیم به سراغ سعید دقیقی سرپرست سابق پیکان رفتند که پس از تغییرات مدیریتی بر روی نیمکت خودروسازان، از این تیم جدا شده بود.

دقیقی در حالی هدایت این تیم را قبول کرد که شمس‌آذر در 7 دیدار گذشته خود با 3 تساوی و 4 شکست، بحران عجیبی را سپری می‌کرد و این تیم حتی تا رتبه شانزدهم و منطقه خطر نیز سقوط کرده بود.

با این حال، شمس‌آذر در دیدار این هفته خود به مصاف استقلال خوزستانی رفت که پس از جدایی سهراب بختیاری‌زاده از هدایت این تیم، داوود مهابادی را روی نیمکت خود می‌دید اما دومین تجربه حضور این مربی نیز با شکست همراه بود.

تقابل دو تیم در حالی‌که پایاپای و با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، در نهایت با گل وحید نعمتی به سود میزبان به پایان رسید. پس از اینکه پاک‌پرور وارد محوطه جریمه شد، با یک ارسال دقیق توپ را به دهانه دروازه فرستاد و نعمتی با یک ضربه سر دروازه وحید شیخ ویسی را باز کرد.

در نهایت این دیدار با تک گل نعمتی به سود شمس آذر به پایان رسید تا این تیم با رسیدن به امتیاز نوزدهم، تا رتبه چهاردهم جدول رده بندی صعود کند. استقلال خوزستان نیز با این شکست بدموقع، از جمع مدعیان صعود جدا شد.

دیدگاه‌ها