کد خبر : 1812680 | 07 اسفند 1400 ساعت 19:56 | 22.3K بازدید | 11 دیدگاه

مارسلینو:

فردا به مصاف بهترین بارسلونای فصل می‌رویم

مارسلینو، سرمربی اتلتیکو بیلبائو تاکید کرد که تیمش کار دشواری مقابل بارسلونا پیش رو خواهد داشت.

فردا به مصاف بهترین بارسلونای فصل می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها تحت هدایت ژاوی هرناندز شرایط خوبی را پشت سر می گذارد و چند پیروزی پی‌درپی و مهم باعث شده که هواداران این تیم تاحدودی اتفاقات تلخ ابتدای فصل را به فراموشی بسپارند. بارسا حالا با 42 امتیاز در رده چهارم جدول لالیگا قرار گرفته و به گفته ژاوی هدف اصلی آنها در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

اتلتیک بیلبائو فرداشب در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا در نوکمپ مهمان بارسلونا خواهد بود. دیدار رفت با نتیجه تساوی به پایان رسید، همچنین دو تیم در رقابت های کوپا دل ری نیز به مصاف یکدیگر رفتند که در آن بازی بیلبائو موفق به حذف بلوگرانا شد.

 

1694597

 

مارسلینو، سرمربی اتلتیک بیلبائو تاکید کرده که تیمش کار بسیار دشواری برابر بارسا پیش رو خواهد داشت. او گفت: "بارسلونا حالا در فرم بسیار خوبی قرار دارد. در واقع ما فردا شب به مصاف بهترین نسخه بارسلونا در این فصل می رویم. آنها از یک مثلث هجومی قدرتمند در خط حمله خود برخوردار هستند و حالا عثمان دمبله نیز در فرم خوبی به سر می‌برد. بارسلونا اخیرا مقابل والنسیا، اتلتیکو مادرید و ناپولی نتایج بسیار خوبی کسب کرد و آنها در بهترین فرم خود هستند.

من فکر می‌کنم از زمانی که ژاوی هدایت این تیم را بر عهده گرفته تلاش کرده تا عقاید و تاکتیک های خود را به بارسلونا تزریق کند و حالا ما می توانیم این مسئله را به وضوح تماشا کنیم. ما در جام حذفی موفق به حذف بارسا شدیم اما باید بدانیم که آنها نسبت به آن دیدار کاملا تغییر کرده و چند خرید خوب نیز انجام داده اند."

دیدگاه‌ها